ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فریم تی وی
تکنولوژی

فریم تی وی جدید سامسونگ معرفی شد؛ تلویزیونی 4K با قاب های متنوع

سامسونگ نسل جدیدی از تلویزیون های سری فریم تی وی خود را معرفی کرده که رزولوشن 4K ارائه می دهد و می تواند بخشی از دکور منزلتان باشد. سامسونگ برای مدل جدید سری فریم تی وی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

سامسونگ نسل جدیدی از تلویزیون های سری فریم تی وی خود را معرفی کرده که رزولوشن 4K ارائه می دهد و می تواند بخشی از دکور منزلتان باشد.

سامسونگ برای مدل جدید سری فریم تی وی 30 تصویر از نیویورک تایمز را در نظر گرفته. کاربران می توانند تلویزیون را به گونه ای تنظیم کنند که مجموعه ای از این تصاویر را در حالت آماده به کار (استند بای) نمایش دهد. این بار خبری از مدل 43 اینچی نیست و خریداران باید از بین مدل های 55 و یا 65 اینچی انتخاب کنند.

فریم تی وی جدید سامسونگ از فناوری +HDR10 پشتیبانی می کند و به جدیدترین فناوری های تلویزیون های QLED سال 2018 این شرکت مجهز شده. می توانید اطلاعات ورود به حساب سامسونگ را از به سادگی و بدون نیاز به وارد کردن کاراکترها، از گوشی هوشمند خود منتقل کنید. محصول جدید سامسونگ همچنین می تواند در مورد آنچه به طور معمول تماشا می کنید، یاد بگیرد و موارد بعدی را حدس بزند.

فریم تی وی

البته کره ای ها پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را نیز فراموش نکرده و آن را به فریم تی وی افزوده اند. علاوه بر این تلویزیون جدید از حسگرهای روشنایی و حرکت بهره می برد تا خروجی تصویر ار به منظور اطمینان از بهترین حالت نمایش آثار هنری تنظیم کند.

سامسونگ برای فریم تی وی قاب هایی به رنگ مشکی، سفید، گردویی و چوب بژ را در نظر گرفته که می توانید با نصب آنها روی تلویزیون ظاهر آن را با دکور منزلتان هماهنگ کنید. همچنین به لطف «یک اتصال نامرئی» می توانید کابل های مرتبط با تلویزیون را مخفی کنید؛ البته تا حدودی.

اما قیمت؛ سامسونگ برای مدل 55 اینچی 1999 دلار را طلب می کند، در حالی که برای مدل 65 اینچی باید 2799 دلار بپردازید. در ماه جاری میلادی (تیر تا مرداد ماه) شاهد عرضه فریم تی وی جدید به بازارها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی