ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

GiGa File Manager
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی GiGa File Manager؛ مدیریت بی دغدغه‌ی فایل‌ها در اندروید

پیدا کردن یک نرم افزار مدیریت فایل سریع، همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اندروید به شمار می‌رود و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای جایگزینی فایل منیجر تلفن‌های همراه، گیگا فایل منیجر نام دارد. نرم ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

پیدا کردن یک نرم افزار مدیریت فایل سریع، همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اندروید به شمار می‌رود و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای جایگزینی فایل منیجر تلفن‌های همراه، گیگا فایل منیجر نام دارد. نرم افزار مدیریت فایلی که ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

گیگا فایل منیجر همه‌ی ویژگی‌های عادی یک نرم افزار مدیریت دانلود را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌ها را به مسیر‌های مختلف انتقال دهید یا آن‌ها را حذف کنید. همچنین گیگا فایل منیجر از فایل‌های آرشیو شده (یا زیپ شده) هم پشتیبانی می‌کند.

اپلکیشن گیگا فایل منیجر همچنین با استفاده از میانبر‌های از پیش تعیین شده امکان دسته بندی فایل‌ها بر اساس نوعشان را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از دستگاه‌های خارجی نظیر هارد درایو‌ها استفاده کنید.

گیگا فایل منیجر

انتقال فایل‌ها از طریق Wifi یکی از ویژگی‌های مثبت و چشمگیر این اپلیکیشن به شمار می‌رود. با استفاده از گیگا فایل منیجر، تلفن همراهتان تبدیل به یک سرور FTP می‌شود و می‌توانید بدون اتصال کابل به کامپیوتر، فایل‌ها را از تلفن همراهتان به کامپیوتر منتقل کنید.

در صورتی که تلفن هوشمند روت شده باشد، این اپلیکیشن دسترسی را به فایل‌های سیستمی برقرار می‌کند و امکان مشاهده‌ و یا حتی تغییر فایل‌های سیستمی را می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن نرم‌افزارهای زائد را از تلفن یا تبلت خود حذف کنید.

نرم افزار مدیریت فایل گیگا فایل منیجر می‌تواند به درخواست شما حافظه‌ی رم اشغال شده را هم آزاد کند. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید با زدن تنها یک دکمه، رم اشغال شده توسط نرم افزار‌های مختلف را آزاد کنید و عملکرد تلفن همراهتان را بهبود ببخشید.

گیگا فایل منیجر

به طور کلی، گیگا فایل منیجر از سرعت و عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به راحتی فایل‌های تلفن هوشمندشان را مدیریت کنند. علاوه بر این ویژگی‌های متنوع این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی فایل‌های مد نظرشان را از تلفن همراه به کامپیوتر منتقل کنند.

این نرم افزار برای دستگاه‌های اندروید در دسترس است و کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، بدون اتصال سیم و هدر دادن مقدار زیادی از زمان، به مدیریت فایل‌های تلفن‌های هوشمند و تبلتشان بپردازند.

GiGa File Manager

GiGa File Manager

سازنده: GigaTools Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • 007
    007 | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    راست میگی بجای لینک عکس میاره،????????

  • آریا
    آریا | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    ویتنامیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی