ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل بلکبری گوست BlackBerry
تکنولوژی

احتمال بهره مندی موبایل بلکبری گوست از یک باتری غول پیکر ۴ هزار میلی آمپر ساعتی

از نخستین روزهای سال ۲۰۱۸ شایعه ای توسط ایوان بلس مشهور بر سر زبان ها افتاد مبنی بر این که کمپانی هندی Optiemus قرار است نسخه ای متفاوت از موبایل های برند بلکبری را با نام ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

از نخستین روزهای سال ۲۰۱۸ شایعه ای توسط ایوان بلس مشهور بر سر زبان ها افتاد مبنی بر این که کمپانی هندی Optiemus قرار است نسخه ای متفاوت از موبایل های برند بلکبری را با نام بلکبری گوست روانه بازار سازد. حال در ادامه اخبار و اطلاعات در این خصوص شنیده شده که موبایل مورد بحث قرار است با یک باتری غول پیکر ۴ هزار میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود.

همان طور که می دانید کمپانی بلک بری لیسانس تولید موبایل هایش را به کمپانی های مختلفی واگذار کرده و خود تنها وظیفه پشتیبانی نرم افزاری از آنها را بر عهده دارد. یکی از این برندها Optiemus هندی است که سابقه ای بسیار طولانی در تولید موبایل دارد.

این شرکت آسیایی نیز با رویکردی متفاوت به سراغ تولید یک بلکبری رفته است. موبایلی با حاشیه های نمایشگر کم و نسبت تصویر عجیب ۲:۱ (البته احتمال بهره مندی از نسبت معمول تر ۱۸:۹ نیز وجود دارد.)

موبایل بلکبری گوست BlackBerry

حدود یک ماه قبل افشاگر مشهور توییتری اعلام کرد که قرار است علاوه بر نسخه اصلی، شاهد عرضه بلک بری گوست پرو نیز مدتی پس از رونمایی از نسخه اولیه باشیم. او مدتی بعد هم موعد این رویداد را در میانه های تابستان اعلام کرد و مدعی شد که بلکبری گوست مجهز به دوربین اصلی دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال خواهد بود.

حال و در شرایطی که وبسایت کمپانی Optiemus در صفحه اول خود اعلام کرده است که «ما در حال آماده سازی یک چیز هیجان انگیز هستیم» باز هم ایوان بلس همه چیز دان در حساب توییتر خود اطلاعات جدیدی را در خصوص گوست منتشر ساخته. بر این اساس موبایل مذکور قرار است بزرگترین باتری را در میان تمام تلفن های هوشمند تولیدی برند بلکبری تا به امروز داشته باشد.

البته خبر بد در این میان آن است که کاربران آمریکایی و اروپایی نمی بایست انتظار عرضه بلکبری گوست را در کشورهای خود داشته باشند، چرا که توافق میان Optiemus و بلکبری تنها شامل عرضه موبایل در کشورهای هند، سریلانکا، نپال و بنگلادش می شود، با این حال کاربران آسیایی از شانس بیشتری برای در دسترس قرار داشتن این محصول برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی