ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند Pocophone مالکیت شیائومی بازار آمریکا
تکنولوژی

اسناد FCC از نقشه های تازه شیائومی برای بازار آمریکا پرده برمی دارد

به نظر می رسد کمپانی شیائومی که مدتی پیش ۵ درصد از سهام خود را در بازار بورس عرضه کرده، برنامه های تازه و هیجان انگیزی برای تحقق یکی دیگر از مهمترین هدف هایش یعنی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به نظر می رسد کمپانی شیائومی که مدتی پیش ۵ درصد از سهام خود را در بازار بورس عرضه کرده، برنامه های تازه و هیجان انگیزی برای تحقق یکی دیگر از مهمترین هدف هایش یعنی ورود به بازار آمریکا دارد. اسناد تازه FCC از موبایلی با برند Pocophone حکایت دارند که قرار است در اروپا و آمریکا روانه بازار شود. این برند جدید چندی پیش توسط شیائومی به ثبت رسیده بود.

موبایل مورد بحث با کد M1805E10A در پایگاه داده رگولاتوری آمریکا به ثبت رسیده و از روی تصاویر شماتیک موجود در این اسناد می دانیم که علاوه بر بهره مندی از دوربین دوگانه در بدنه پشتی، احتمالاً از نسبت تصویری متفاوت در مقایسه با موبایل های تولیدی شیائومی برخوردار خواهد بود.

برند Pocophone مالکیت شیائومی بازار آمریکا

در اسناد مذکور اشاره شده که ما با یک سخت افزارد رده P2 مواجهیم که به معنی نسخه اولیه و یا تست بودن آن است. از سایر ویژگی های سخت افزاری آن می توان به بهره مندی از حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. با توجه به سایر داده ها نیز به نظر می رسد در قلب نخستین محصول Pocophone پردازنده محبوب اسنپدراگون ۸۴۵ جای خوش خواهد کرد.

برند Pocophone مالکیت شیائومی بازار آمریکا

با توجه به مالکیت شیائومی بر برند مورد اشاره، بهره مندی موبایل مرموز M1805E10A از رابط کاربری MIUI 9 به هیچ وجه عجیب نخواهد بود.

استفاده از یک برند جدید، مستقل و به ظاهر بی ارتباط برای عرضه محصول در بازار آمریکا همان ترفند موفقی است که پیش از این هواوی (با برند آنر) و حتی خودروسازی چون تویوتا (با برند لکسوس) به کار برده اند.

برند Pocophone مالکیت شیائومی بازار آمریکا

گرچه ایالات متحده بزرگترین بازار برای موبایل های هوشمند به حساب نمی آید، اما به طور قطع این کشور بهشت پرچمداران و رده بالاها است. بنابراین کاملاً منطقی است که کمپانی های بزرگ تمام تلاش خود را برای تصاحب بخشی از بازار مذکور به کار ببندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی