ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Mirror Lab
تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن Mirror Lab؛ ویرایشگری برای سلایق خاص

ویرایشگرهای عکس همیشه یکی از محبوب‌ترین شاخه‌های اپلیکیشن‌ها بوده‌اند، چرا که محدودیت در آن‌ها معنی ندارد. تا وقتی که خلاقیت و ذوق هنری توسعه‌دهندگان ته نکشیده، همیشه باید منتظر محصول جدیدی باشید که با نوآوری‌هایش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

ویرایشگرهای عکس همیشه یکی از محبوب‌ترین شاخه‌های اپلیکیشن‌ها بوده‌اند، چرا که محدودیت در آن‌ها معنی ندارد. تا وقتی که خلاقیت و ذوق هنری توسعه‌دهندگان ته نکشیده، همیشه باید منتظر محصول جدیدی باشید که با نوآوری‌هایش برگ برنده تازه‌ای در ویرایشگرهای تصویر رو می‌کند.

برگ برنده اپلیکیشن Mirror Lab شبیه‌سازی کار یک اسباب‌بازی نوستالژیک بوده؛ وسیله‌ای به اسم کالیدوسکوپ یا زیبابین که با چینش خاص آینه‌ها، پنجره‌ای به سوی دنیایی رنگارنگ و آرامش‌بخش را به روی چشم‌های بیننده باز می‌کند.

Mirror Lab مجموعه بی‌نظیری از افکت‌های کالیدوسکوپی را برایتان گردآوری کرده تا بتوانید عکس‌هایتان را در آن آینه کنید. هر چند افکت‌های بیشتری هم دارد و همین یکی از بزرگترین عوامل موفقیت آن در گوگل‌پلی به شمار می‌آید.

اپلیکیشن Mirror Lab
می‌توانید افکت‌ها را با هم تلفیق کنید و کارهایی که انجام داده‌اید را با فشردن یک دکمه بارها و بارها تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

افکت‌هایی که در اپلیکیشن Mirror Lab می‌بینید، عمدتا برای «اصلاح» یا «زیباتر» شدن عکس‌هایتان نیستند. بلکه بر عکس، بعضی‌هایشان دقیقا برای این ساخته شده‌اند که نظم تصاویر را به هم بریزند و آن‌ها را از ریخت بیندازند؛ درست مثل وقتی که بازتاب تصویر خودتان را در یک دریاچه یا آینه‌ کاری‌های یک ساختمان می‌بینید.

تعداد این افکت‌ها به بیش از ۵۰ مورد می‌رسد که خوشبختانه همگی تنظیمات مستقل هم دارند. وقتی هم آن‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کنید می‌توانید به بی‌نهایت خروجی متفاوت و جذاب برسید که هرگز تکراری نمی‌شوند. البته این موضوع کاملا به سلیقه‌تان بستگی دارد.

به جز کالیدوسکوپ رفلکت عمودی و افقی، انواع دیستورشن‌ها (افکت موج، حرکت دورانی، کش آمدن تصویر)، گلیچ آرت (مثل افکت شیشه شکسته، نویز روی تصویر) و انواع افکت‌های سه بعدی تغییراتی هستند که می‌توانید با Mirror Lab روی تصاویرتان انجام بدهید. Mirror Lab یک حالت Preset هم دارد که افکت‌ها را به صورت رندوم روی عکس‌هایتان اعمال می‌کند تا با نتایجش غافلگیر شوید.

اپلیکیشن Mirror Lab
Mirror Lab برای طراحی والپیپرهای خاص و طرح‌های انتزاعی فوق‌العاده ظاهر می‌شود.

بالاتر در مورد به هم ریختن نظم تصاویر گفتیم. Mirror Lab شاید برای ویرایش‌های پایه اپلیکیشن مناسبی نباشد اما حداقل‌ انتظارات یک ویرایشگر معمولی مثل تنظیم نور، کنتراست، اشباع رنگ، و حتی نسبت تصویر (مستطیلی و مربعی) را برآورده کرده. ضمنا یک حالت کاستوم هم دارد تا بتوانید از ترکیب رنگ‌ها و افکت‌ها، تصاویر مفهومی مختص خودتان را طراحی کنید.

اما به طور کلی، تنها کسانی از Mirror Lab لذت می‌برند که به دنبال تجربه‌های جدیدند و دوست دارند متفاوت باشند. اگر با از ریخت انداختن عکس‌هایتان مشکلی ندارید و از متفاوت بودن نمی‌ترسید، حتما Mirro Lab را امتحان کنید، تجربه‌اش روی اندروید مجانیست.

Mirror Lab

Mirror Lab

سازنده: Ilixa قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امین بیگ‌زاده
    امین بیگ‌زاده | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

    دوستان لینک گوگل پلی:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ilixa.mirror&hl=en_US

  • سعود ساحلی
    سعود ساحلی | ۱۸ تیر ۱۳۹۷

    په لینکش کو، این که فقط تصویره

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۱۸ تیر ۱۳۹۷

    لینک کار نمیکنه

مطالب پیشنهادی