ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از موبایل نوکیا 5.1 پلاس همراه با بریدگی نمایشگر

بنابر یک تصویر افشایی تازه، کمپانی HMD Global که چند سالیست توسعه موبایل های برند نوکیا را برعهده گرفته احتمالاً مشغول ساخت اسمارت فون نوکیا 5.1 پلاس باشد؛ مدلی ارتقایافته از موبایلی که در ماه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

بنابر یک تصویر افشایی تازه، کمپانی HMD Global که چند سالیست توسعه موبایل های برند نوکیا را برعهده گرفته احتمالاً مشغول ساخت اسمارت فون نوکیا 5.1 پلاس باشد؛ مدلی ارتقایافته از موبایلی که در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شد. با توجه به این تصویر، در مدل پلاس، حاشیه های نمایشگر تا حد قابل توجهی از بین رفته اند و بریدگی بالای نمایشگر، جایگزین آنها شده است.

در تصویر مربوط به Nokia 5.1 Plus موبایلی با نمایشگر 5.7 اینچی را مشاهده می کنیم و لوگوی نوکیا نیز به خاطر اضافه شدن بریدگی در بالا، به بخش زیرین منتقل شده است. از نظر تعبیه و محل قرارگیری دکمه های ولوم و پاور و جک هدفون تفاوتی با Nokia 5.1 دیده نمی شود اما به نظر می رسد که این بار شاهد استفاده از پورت USB Type-C به جای پورت مایکرو USB مدل ابتدایی خواهیم بود.

تصویر افشایی از موبایل نوکیا 5.1 پلاس

در بخش پشتی، محل قرارگیری دوربین و سنسور اثر انگشت تفاوتی نکرده اما برخلاف مدل ابتدایی که به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز بود، HMD این بار تصمیم به بهره گیری از دوربین دوگانه گرفته است. ناگفته نماند که دستگاه حداقل در دو رنگ عرضه خواهد شد: نقره ای تیره و و رنگی سایه روشن تر که به نظر سفید یا خاکستری روشن می رسد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری، قیمت گذاری و تاریخ عرضه دستگاه در دست نیست اما با توجه به اینکه تصویر بالا همچون رندری رسمی به نظر می رسد، احتمالاً لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانیم تا جزییات بیشتر درباره نوکیا 5.1 پلاس فاش شوند یا HMD به صورت رسمی از آن رونمایی کند. با این همه انتظار می رود که مشخصات سخت افزاری دستگاه هم نسبت به مدل ابتدایی دچار بهبود شوند.

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

    چقدر زشت !

مطالب پیشنهادی