ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2017 California XXL (1)
خودرو

فولکس واگن برای تولید کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL چراغ سبز نشان داد

سال گذشته و در نمایشگاه Caravan Salon دوسلدورف بود که فولکس واگن از کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL رونمایی کرد. این ون با توجه به فضای داخلی زیبا و امکانات مناسب توانست توجه بسیاری از علاقه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

سال گذشته و در نمایشگاه Caravan Salon دوسلدورف بود که فولکس واگن از کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL رونمایی کرد. این ون با توجه به فضای داخلی زیبا و امکانات مناسب توانست توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند.

2017 California XXL (8)

حال با گذشت چند ماه از آن تاریخ، خبر می رسد که فولکس واگن برای تولید این کانسپت چراغ سبز نشان داده و قرار است بزودی شاهد تردد آن در خیابان ها باشیم.

در این راستا اخیرا ژرمن ها با انتشار چند تیزر به استقبال کمپر جدید خود رفته اند. این ون که می توان آن را همانند یک خانه سیار و لوکس دانست، بر اساس ون T6 شکل گرفته است.

VW Camper (3)

به گفته فولکس واگن، نسخه تولیدی کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL دارای یک آشپزخانه مجهز و یک اتاق خواب خواهد بود؛ یک حمام و سرویس بهداشتی نیز در قسمت عقب این ون گنجانده خواهد شد. در کنار این موارد کلیه امکانات و وسایل مورد نیاز برای یک زندگی ساده در این ون در نظر گرفته شده و افراد علاقه مند به سفر و گردشگری هیچ کمبودی از این بابت در آن نخواهند داشت.

VW Camper (1)

خریداران کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL ژرمن ها می توانند خانه متحرک خود را بصورت تک رنگ یا با رنگی دوگانه سفارش دهند. برای داخل کابین نیز امکان سفارش رنگ های روشن متعدد وجود دارد.

گفتنی است فولکس واگن کالیفرنیا در سال 1988 متولد شد. این خودرو بر پایه نسل سوم ون بولی ساخته شده بود. ون بولی در حال حاضر در نسل ششم خود بسر می برد و چندی پیش مراسم سی سالگی آن توسط فولکس واگن برگزار شد.

کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL

تاکنون درباره قیمت قطعی کمپر جدید فولکس واگن حرفی به میان نیامده، اما چندی پیش رقم 110 هزار دلار برای آن در صورت ارایه در ایالات متحده آمریکا پیش بینی شده بود. بد نیست اشاره کنیم بهای ون T6 از حدود 25 هزار دلار آغاز می شود.

در زیر می توانید مجموعه تصاویر کمپر مفهومی کالیفرنیا XXL را مشاهده فرمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی