ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

منابع آگاه از قیمت گلکسی نوت ۹ خبر می دهند

گلکسی نوت ۹ یکی از مورد انتظار ترین موبایل های نیمه دوم سال ۲۰۱۸ است که شایعات زیادی پیرامون سخت افزار قدرتمند، ابزارهای جانبی نظیر استایلوس و از همه مهم تر بهای آن به گوش می ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

گلکسی نوت ۹ یکی از مورد انتظار ترین موبایل های نیمه دوم سال ۲۰۱۸ است که شایعات زیادی پیرامون سخت افزار قدرتمند، ابزارهای جانبی نظیر استایلوس و از همه مهم تر بهای آن به گوش می رسد.

از سال گذشته که اپل قیمت هزار دلاری را برای آیفون ۱۰ در نظر گرفت، بسیاری از شرکت ها به سوی این مرز قیمتی حرکت کرده اند که از این میان می توان به هواوی پی ۲۰ پرو اشاره کرد. مسائلی از این دست کاربران را در رابطه با قیمت گلکسی نوت ۹ تا حدودی نگران کرده است.

بر اساس گزارشات فعلی سامسونگ در حال برگزاری جلسات و کلاس های توجیهی در رابطه با پرچمدار جدید سری نوت است تا به محض عرضه این محصول، نمایندگی ها تسلط و شناخت کافی را برای فروش آن داشته باشند. اخیرا یکی از بلاگرهای معروف لهستانی موسوم به Spider's Web با استناد به یکی از شرکت کنندگان در این جلسات قیمت گلکسی نوت ۹ را افشا کرده است.قیمت گلکسی نوت ۹بر این اساس نسخه پایه گلکسی نوت ۹ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم حدود ۹۹۰ یورو قیمت خواهد داشت که در صورت تبدیل به دلار و کسر ۲۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اروپا، برابر ۹۶۰ دلار آمریکا خواهد بود.

این نرخ با پیش بینی های قبلی مطابقت داشته و احتمالا سامسونگ برای پرچمدار جدید قیمتی در حدود نوت ۸ را در نظر گرفته و از عرضه آن با قیمتی بیشتر از هزار دلار خودداری خواهد کرد.

منابع لهستانی مذکور برخی از شایعات موجود در رابطه با مجهز شدن استایلوس به بلوتوث و عرضه این موبایل در رنگ های مشکی، آبی و صورتی را نیز تایید کرده اند. با توجه به این مساله رندرهای گلکسی نوت ۹ با رنگ های خاکستری و قهوه ای یا منحصر به مناطقی خاص بوده و یا هرگز به واقعیت نخواهند پیوست.

 

تماشا کنید: تیزر گلکسی نوت ۹ با تاکید بر استایلوس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    واقعا قیمتش برای ما فرقی خواهد داشت
    با این وضع بازار فقط مطمئن هستم که بیشتر مردم توانایی خریدشو ندارن

مطالب پیشنهادی