ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید Facer Watch Faces بازی‌های مچی را به ساعت‌های هوشمند می‌آورد

فروش ساعت‌های هوشمند از سال 2014 تاکنون نزدیک به 30 برابر شده است، با این وجود این دیوایس‌ها هنوز به آن کارایی لازم نرسیده‌اند و اپلیکیشن زیادی برای آن‌ها در دسترس نیست. به همین خاطر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

فروش ساعت‌های هوشمند از سال 2014 تاکنون نزدیک به 30 برابر شده است، با این وجود این دیوایس‌ها هنوز به آن کارایی لازم نرسیده‌اند و اپلیکیشن زیادی برای آن‌ها در دسترس نیست. به همین خاطر هم وقتی یک اپ متفاوت برای این دستگاه‌ها به انتشار می‌رسد، خیلی زود طعم موفقیت را می‌چشد.

بازی‌های Facer Watch Faces برای ساعت‌هایی با سیستم‌ عامل‌های تایزن و Wear در دسترس هستند

حالا نوبت به Facer Watch Faces رسیده است. البته ساخته Little Labs اپلیکیشن جدیدی نیست و از مدت‌ها پیش کاربران از آن به عنوان بهترین اپ شخصی سازی ساعت‌های هوشمند یاد می‌کردند ولی چیزی که باعث شده Facer Watch Faces دوباره بر سر زبان‌ها بیافتد به وجود سیستمی جدید با نام Ambient Gaming برمی‌گردد.

با این سیستم، توسعه‌دهندگان توانسته‌اند چندین بازی به Facer Watch Faces اضافه کنند و بنابراین کاربران بدون راه اندازی اپلیکیشن‌های اضافی، با نصب همین برنامه می‌توانند وقت خود را با چند مینی گیم مختلف بگذرانند. در حال حاضر اپ شش بازی دارد و در هر کدام از آن‌ها باید با انجام کارهای ساده‌ای امتیاز به دست بیاورید.

بازی برای ساعت هوشمند
سنگ کاغذ قیچی یکی از شش بازی Facer است.

با توجه به صحبت‌های سازنده، Facer برای راه اندازی بازی‌ها باید به سنسورهای ساعت (همانند ضربان قلب، موقعیت مکانی و قدم شمار) دسترسی داشته باشد. بنابراین بسته به میزان ضربان قلب و شهری که در آن حضور دارید، گیم پلی بازی‌ها ممکن است تغییرات کوچکی به خودش ببیند.

اگرچه بازی با ساعت هوشمند جذابیت‌های خودش را دارد ولی یکی از بزرگترین نگرانی‌های کاربران برای این گونه اپلیکیشن‌ها به مصرف زیاد باتری باز می‌گردد. گزارشی از میزان مصرف باتری بخش جدید Facer Watch Faces منتشر نشده اما در هر صورت اگر خواستید بازی‌ها را تجربه کنید، قبلش مطمئن شوید که ساعت شارژ زیادی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی