ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2018-kia-stinger-at-the-seoul-motor-show
خودرو

مشتری مداری به سبک کیا؛ مدل های معیوب استینگر دوباره رایگان رنگ آمیزی می شوند

نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 میزبان یک سدان فست بک جذاب از شرکت کره ای کیا بود. این خودرو که اکنون در خیابان ها تردد می کند، استینگر نام دارد و به خاطر اینکه در مرکز ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 میزبان یک سدان فست بک جذاب از شرکت کره ای کیا بود. این خودرو که اکنون در خیابان ها تردد می کند، استینگر نام دارد و به خاطر اینکه در مرکز طراحی کیا در فرانکفورت طراحی شده، از ظاهری مدرن و اروپایی برخوردار است.

استینگر به لحاظ فنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، چرا که آلبرت بیرمن مدیر سابق بخش M ب ام و، وظیفه تنظیم سیستم تعلیق و نظارت بر هندلینگ را بر عهده داشته است.

با وجود نقاط قوت زیاد، ظاهرا روند تولید این خودرو چندان با دقت پیش نرفته و ایراداتی در رنگ آمیزی برخی مدل ها مشاهده شده است. طبق گزارش اخیر نشریه استرالیایی CarAdvice مدل هایی از استینگر که با رنگ زرد به مشتریان تحویل داده شده اند، دارای ایراداتی در رنگ بدنه هستند.

آنطور که CarAdvice گزارش کرده، شرکت کیا با حدود 50 نفر از مالکین مدل های زرد رنگ استینگر در استرالیا ارتباط برقرار کرده و آنها را در جریان این مساله گذاشته است. ایراد مذکور که ظاهرا به کیفیت بد رنگ بر می گردد، خود را بصورت شکاف و ترک خوردگی نشان می دهد.

Kia-Stinger-GT-Sunset-Yellow

دامین مردیت (Damien Meredith) یکی از مدیران ارشد کیا در استرالیا در این باره گفته:

ما با تمام مالکین تماس گرفته ایم. مشکلی در ساختار رنگ زرد استفاده شده وجود دارد که در صورت برخورد اجسامی مثل سنگ با بدنه می تواند منجر به شکستکی یا ترک برداشتن رنگ بدنه شود. به همین خاطر ما سریعا وارد عمل شدیم.

به منظور جلب رضایت مالکین، کیا هزینه رنگ آمیزی مجدد این مدل ها را به عنوان بخشی از وارانتی متقبل خواهد شد. علاوه بر این کیا گارانتی مادام العمر را نیز به این افراد ارایه خواهد کرد.

Kia-Stinger-GT-Sunset-Yellow

به گفته یکی از کارشناسان، رنگ آمیزی مجدد بدنه و گارانتی مادام العمر هزینه ای برابر با 7,415 دلار به ازای هر دستگاه به کره ای ها تحمیل می کند. این موضوع به خوبی حکایت از آن دارد که کره ای تا چه حد نسبت به مقوله بسیار مهم مشتری مداری حساس هستند؛ مقوله ای که البته برای ما ناشناخته و بی معنی است!

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • opda511
    opda511 | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    هر شرکتی می تونه مشتری ناراضی داشته باشه و مشتری ناراضی همیشه هست اما انچه مهم و کلیدی هست نحوه برخورد اون شرکت با مشتریان ناراضی هست ... و این اصل فراموش شده در ایران هست

  • mohamad_alipour
    mohamad_alipour | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    مقوله ای که البته برای ما ناشناخته و بی معنی است!

مطالب پیشنهادی