ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر سینمایی Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت بخش زامبی [تماشا کنید]

طی رویداد کامیک کان، اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 را منتشر کرد که در آن قسمت سوم بخش زامبی با نام Blood of the Dead معرفی می شود. آن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

طی رویداد کامیک کان، اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 را منتشر کرد که در آن قسمت سوم بخش زامبی با نام Blood of the Dead معرفی می شود. آن طور که از شواهد پیداست، قرار است این قسمت بیشتر روی المان های کلاسیک بخش زامبی که در نسخه های پیشین کال او دیوتی هم با آن اشنا بودیم متمرکز باشد.

در این ویدیو ما شاهد حضور شخصیت های قدیمی بخش زامبی مانند نیکولای و دمپسی هستیم و دشمنان این قسمت هم، همان زامبی های کلاسیک مجموعه کال او دیوتی خواهند بود.

بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 4 طی مراسم معرفی این بازی در ماه مه رونمایی شد. قرار است این بخش از بازی از رویدادهای فصلی متنوعی با نام Callings پشتیبانی کند که در کنار رویداد های هفتگی، ماهانه و سالانه در دسترس کاربران قسمت جدید کال او دیوتی قرار خواهد گرفت.

بلک آپس 4 بدون بخش داستانی عرضه خواهد شد و سازندگان آن تلاش می کنند تا با در نظر گرفتن محتوای بیشتر برای بخش زامبی، این ضعف ها را پوشش دهند. از همین جهت می توانید این  حالت را چه با حضور دوستان و چه با هوش مصنوعی خود بازی دنبال کنید.

طی چند ماه اخیر شایعاتی در سطح اینترنت جریان دارند که علت نبود بخش داستانی در این عنوان را، داشتن زمان بیشتر تیم سازنده برای توسعه حالت بتل رویال کال او دیوتی می دانند. مطابق انتظار فاز آزمایشی بازی طی ماه آگست شروع خواهد شد و اگر خواهان تجربه فاز بتای حالت بتل رویال بازی با نام Blackout باشید، باید تا سپتامبر سال جاری منتظر بمانید.

روز گذشته هم تریلر دیگری از بخش زامبی این عنوان منتشر شده بود. بازی Call Of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر ماه پاییز جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی