ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس بعدی احتمالاً زودتر از پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

چندی پیش فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس اعلام کرد که مایکروسافت در حال کار روی ایکس باکس بعدی است. حال مایکل پکتر که همه او را به عنوان یکی از معتبرترین تحلیلگران ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

چندی پیش فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس اعلام کرد که مایکروسافت در حال کار روی ایکس باکس بعدی است. حال مایکل پکتر که همه او را به عنوان یکی از معتبرترین تحلیلگران حوزه بازی های ویدیویی می شناسند، اعلام کرده است که به احتمال زیاد، کنسول بعدی مایکروسافت زودتر از پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

پکتر عقیده دارد که با وجود آن که چندماهی از عرضه کنسول میان نسلی قدرتمند مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس نگذشته اما ردموندی ها قصد دارند تا کنسول جدیدشان را سریعتر از سونی وارد بازارهای جهانی کنند. از همین سو پیش بینی می شود که مایکروسافت تا قبل از اتمام سال 2020 کنسول خود را معرفی و عرضه کند.

ایکس باکس وان

پکتر در مورد این موضوع می گوید: «من مطمئن هستم که مایکروسافت فصد دارد، زودتر از سونی کنسولش را عرضه کند و من مطئنم که این کنسول با هر نرم افزار جدیدی که برای ایکس باکس وان ایکس عرضه می شود، سازگار خواهد بود. موافقم که چنین اتفاقی برای دارندگان ایکس باکس وان ایکس سخت است اما حدس من این است که آن ها قصد دارند ایکس باکس جدید را در سال 2020 عرضه کنند و حتی اگر سونی قصد عرضه پلی استیشن 5 در تاریخی قبل از این زمان را داشته باشند، مایکروسافت، بازهم زودتر از آن ها این کار را انجام خواهد داد.»

احتمال می رود که قصد مایکروسافت از عرضه زودهنگام کنسول بعدی اش، استفاده کردن از بازار بدون رقیب تا قبل از عرضه کنسول نسل بعدی سونی باشد. البته تمام این قضایا به این معنا نیست که آن ها برنامه ای برای نسل فعلی ندارند. قرار است این کمپانی با 25 بازی و سخت افزاری جدید در نمایشگاه گیمزکام 2018 حضور پیدا کند و نسخه های بعدی فرنچایزهای شناخته شده ای مانند هیلو، فورتزا و Gears of War طی دو سال آینده برای ایکس باکس وان عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی