ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدهای تبلت آتی سامسونگ خبر از مشخصات احتمالی قلم گلکسی نوت 9 می دهند

در حالی که اخیراً مشخصات کامل گلکسی تب اس 4 فاش شده بود و حتی فرم ویر لو رفته نیز اشاره به مجهز شدن این تبلت به اسکنر عنبیه چشم داشت، به تازگی از همین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

در حالی که اخیراً مشخصات کامل گلکسی تب اس 4 فاش شده بود و حتی فرم ویر لو رفته نیز اشاره به مجهز شدن این تبلت به اسکنر عنبیه چشم داشت، به تازگی از همین فرم ویر اطلاعاتی در مورد قلم مجهز به بلوتوث گوشی گلکسی نوت 9 استخراج شده است.

این اطلاعات توسط یکی از کاربران انجمن XDA Developers از فرم ویر مورد بحث به دست آمده. پیش از این گمانه زنی ها اشاره به این موضوع داشتند که قلم S Pen گلگسی نوت 9 امکان کنترل پخش موسیقی را فراهم می کند و در عین حال می تواند به عنوان فعال کننده شاتر دوربین از راه دور کاربرد داشته باشد.

بررسی هایی که در کدهای اپ AirCommand در فرم ویر گلکسی تب اس 4 انجام شده، خبر از قابلیت های بیشتر قلم S Pen می دهند. هنگامی که این قلم داخل درگاه خود در دستگاه قرار نداشته باشد، کاربر می تواند از طریق آن اقدام به قفل گشایی گوشی از راه دور کند.

علاوه بر این می توان تعیین کرد که با یک یا دو بار فشرده شدن کلید S Pen چه عملی انجام شود. همچنین احتمالاً امکان دستیابی به امکانات و قابلیت هایی ویژه در برخی اپ ها از طریق قلم وجود دارد. به گزارش وبسایت سم موبایل احتمالاً توسعه دهندگان ثالث می توانند از کیت توسعه نرم افزار (SDK) مرتبط با S Pen برای توسعه کاربردهای ویژه در اپلیکیشن ها بهره ببرند.

کدهای موجود در فرم ویر گلکسی تب اس 4 نشان می دهند که احتمالاً این تبلت نیز با قلم S Pen مجهز به بلوتوث همراه خواهد شد. احتمال می رود همین مسئله نشان دهنده این باشد که شاهد رونمایی از گلکسی تب اس 4 همزمان با گلکسی نوت 9 باشیم. گوشی مذکور قرار است در 18 مرداد ماه به طور رسمی معرفی شود.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی