ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیم رویایى خود را در بخش myClub بازى PES 2019 بسازید [تماشا کنید]

كونامى با انتشار ويديويى از ويژگى هاى جديد بخش myClub بازى PES 2019 رونمايى كرد. با توجه به اين كه بخش Ultimate Team سرى فيفا به يكى از مهم ترين منبع هاى درآمد الكترونيک آرتز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

کونامى با انتشار ویدیویى از ویژگى هاى جدید بخش myClub بازى PES 2019 رونمایى کرد. با توجه به این که بخش Ultimate Team سرى فیفا به یکى از مهم ترین منبع هاى درآمد الکترونیک آرتز تبدیل شده، ظاهراً کونامى هم قصد دارد تا با تمرکز بیشتر روى بخش آنلاین، کاربران بیشترى را جذب کند.

قرار است بازیکنان ماى کلاب با توجه به عملکرد فنى خود طى هر هفته، امتیاز هاى متفاوتى را دریافت کرده و با مهارت هاى جدیدى به روز شوند. همچنین مربى هاى تمرین در بازى حضور خواهند داشت که با استفاده از آن ها مى توانید بازیکنان خود را در بخش های مختلفى بهبود ببخشید.

واحد پولى بازى نیز سکه هاى خاصى است که با توجه به علمکرد شما طى مسابقات، به حساب کاربریتان واریز خواهند شد و صد البته که مى توانید از پول واقعى هم براى خرید آن ها استفاده کنید.

از این نکته هم نیاید غافل شد که دست شما به عنوان مربى براى استفاده از ترکیب هاى مختلف و پیاده سازى روش هاى متفاوت براى پیروزی بیشتر از گذشته باز بوده و بخش مدیریت تیم گزینه هاى متنوع تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

یکى از نکات جالب در رابطه با بخش myClub بازى PES 2019 به قابلیت تجارت بازیکن آن بر مى گردد که در آن شما مى توانید بر اساس نیاز تیم خود، بازیکن یا بازیکنانى را براى رسیدن به ترکیبى یک دست تر جابجا کنید.

در انتها باید گفت که سطح هاى مختلفى در ماى کلاب وجود دارند که با توجه به عملکردتان و پیروزى در تورنمنت هایى که طى دوره هاى زمانى خاصى برگزار مى شوند، در آن ها پیشرفت خواهید کرد.

در ضمن مدتی پیش لیست 7 لیگ قوتبالی که به صورت لایسنس شده و با پیراهن و ورزشگاه های واقعی در PES 2019 حضور خواهند داشت، توسط کونامی اعلام شده بود. این بازی برای پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ 8 شهریور ماه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی