ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های اکشن گوشی که آنلاین نیستند [قسمت دوم]

بازی‌های اکشن و آفلاین گوشی به قدری کمیاب شده‌اند که همین حالا می‌توانید گیمرهای کم تجربه‌تر موبایل را دور خود جمع کنید و به آن‌ها از سالیان دوری بگویید که کلمه‌ «بازی اکشن افلاین» برای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بازی‌های اکشن و آفلاین گوشی به قدری کمیاب شده‌اند که همین حالا می‌توانید گیمرهای کم تجربه‌تر موبایل را دور خود جمع کنید و به آن‌ها از سالیان دوری بگویید که کلمه‌ «بازی اکشن افلاین» برای صنعت بازی‌های موبایل ناشناخته نبود. با محبوبیت روز افزون سیستم درآمدزایی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، عناوین اکشن تلفن‌های هوشمند هم کم کم به صف اپلیکیشن‌های آنلاین پیوستند.

نمایش تبلیغات، پیشنهادات وسوسه کننده‌ای که سازنده می‌دهد و پاداش‌هایی که با تماشای ویدیوها می‌توانید بگیرید؛ تمام این‌ها تنها با اینترنت ممکن هستند و سازنده نیز برای اینکه مطمئن شود کاربرش هیچکدام را از دست نمی‌دهد رو به ساخت عنوانی تمام آنلاین، حتی با وجود حضور المان‌هایی که بدون اینترنت هم تجربه‌شان ممکن است، می‌آورد.

این مسئله باعث شده تا بازی‌ های اکشن و افلاین گوشی که کیفیت بالایی دارند، روز به روز کمتر بشوند. در مطلب پیش رو به سراغ این نمونه‌های سرگرم‌کننده و جذاب باقی مانده رفته‌ایم که نیازی به اینترنت ندارند. اگر می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله دو قسمتی را از دست ندهید.

Shadow Blade: Reloaded

%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%86%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b1

تحسین شده‌ترین و موفق‌ترین بازی ایرانی در بازارهای خارجی؛ «شمشیر تاریکی» (Shadow Blade) عنوانی است که تمام بازیکن‌های ایرانی باید تجربه‌اش کنند. آن هم نه برای اینکه با اثری از سوی سازندگان داخلی روبه‌رو هستیم، بلکه به این خاطر که شمشیر تاریکی با ترکیب درست سبک پلتفرمینگ و اکشن، طراحی زیبای محیط‌ها و موسیقی متناسب با فضا تجربه‌ای نینجا محور را به وجود آورده که با این کیفیت، خیلی کم روی تلفن‌های هوشمند دیده‌ایم.

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

سازنده: فن افزار قیمت: 4.99 دلار / 6000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 / 341 مگابایت زبان:

Metal Squad

ترکیب ویژگی‌های Metal Slug و کونترا (Contra)، «جوخه آهنین» (Metal Squad) را تبدیل به یکی از خواستنی‌ترین بازی‌های لیست کرده است. عنوانی که هنگام تجربه آن هم سرگرم می‌شوید و هم پلی به خاطرات گذشته می‌زنید و روزهایی که با پلی‌استیشن 1 داشتید را مرور می‌کنید. همانند بازی‌های دهه 90 در اینجا نیز با شخصیت اصلی داستان مسیری مستقیم را می‌روید و با هر دشمنی که دیدید، می‌جنگید. به کسانی که به دنبال نوستالژی خالص‌تری هستند، پیشنهاد می‌کنم Contra Hero Returns را از دست ندهند.

Metal Squad: Shooting Game

Metal Squad: Shooting Game

سازنده: OneSoft Global قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83.4 مگابایت زبان:

Axe.io

Axe.IO

«پرتاب تبر - نبرد برای بقا» (Axe.io) وضعیتی شبیه به Bowmasters دارد. در واقع بیشترین لذت Axe.io به بخش چند نفره آن باز می‌گردد اما این به معنای عدم جذابیت قسمت آفلاین بازی و نبرد با هوش مصنوعی نیست. بازی چهار حالت گیم‌پلی مختلف دارد و در تمام آن‌ها مهمترین کاری که انجام می‌دهید، پرتاب تبر به سوی دشمنان است. البته در ادامه شمشیر و زره نیز به نبردها اضافه می‌شوند اما همچنان مهمترین نقش را همین تبرها ایفا می‌کنند.

AXE.IO

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 291 / 70.3 مگابایت زبان:

MARVEL Spider-Man Unlimited

دو هفته تا انتشار اسپایدرمن برای پلی استیشن 4 باقی مانده و MARVEL Spider-Man Unlimited تا آن موقع می‌تواند دست گرمی خوبی برای علاقه مندان به مرد عنکبوتی و دنیای این ابرقهرمان باشید. مردعنکبوتی گیم لافت عنوانی در سبک رانر بوده و همانند بقیه بازی‌های این سبک، در اینجا نیز شخصیت اصلی داستان خودش حرکت می‌کند و حالا باید پریدن، تغییر مسیر و نبرد با دشمنان سعی کنید بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید. البته بازی در کنار حالت بی پایان یک بخش داستانی هم دارد.

MARVEL Spider-Man Unlimited

MARVEL Spider-Man Unlimited

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 مگابایت زبان:

Jydge

JYDGE

ساخته 10tons یکی از الماس‌های گمشده گوشی است. عنوانی که هر چند به خاطر قیمت بالایش، از سوی بازیکن‌های موبایل با کم لطفی مواجه شد ولی به خاطر ویژگی‌های مثبتش یکی از بهترین‌های تیراندازی تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود. JYDGE کنترل پلیسی را به بازیکن داده و حالا با هر اسلحه‌ای که دارید باید دشمنان را از بین ببرید. بین عناوین ایزومتریک و اکشن گوشی، Space Marshals 2 نیز یکی دیگر از گزینه‌های خوب است.

JYDGE

JYDGE

سازنده: 10tons قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 389 / 286 مگابایت زبان:

Gun War: Shooting Games

بازی اکشن اندروید

انتظار تجربه‌ای به کیفیت Hero Hunters و Cover Fire را از Gun War نداشته باشید. در واقع برای دارندگان دیوایس‌های ضعیف‌تر که به دنبال اثری سرگرم کننده و کاور محور (Cover Based) هستند، Gun War با حجم پایینش یک گزینه خوب دیگر به حساب می‌آید. همانند بقیه بازی‌های مشابه، در اینجا نیز هر مرحله شخصیت اصلی داستان پشت کاورها پنهان شده و هر لحظه که فرصت را مناسب دیدید، کافیست از کاور بیرون آمده و تیراندازی کنید. البته قابلیت جابه‌جایی بین کاورها را نیز دارید.

Gun War

Gun War

سازنده: Neon Game قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 180 / 60 مگابایت زبان:

Mr Gun

Mr Gun

کچ اپ (Ketchapp) خیلی کم به سراغ بازی‌های اکشن برود و «آقای اسلحه» (Mr Gun) به عنوان آخرین تجربه آن‌ها در این سبک توانسته فراتر از انتظارات ظاهر شود. بازی نسخه مدرن دوئل‌های قدیمی است؛ هر بار یک دشمن در فاصله‌ای بالاتر از بازیکن قرار دارد و وقتی که دکمه Start را می‌زنید، نشانه‌گیر اسلحه از پایین به سمت بالا حرکت می‌کند. بنابراین هر وقت موقعیت را مناسب دیدید کافیست روی صفحه کلیک کرده و تیراندازی کنید.

Mr Gun

Mr Gun

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 60 / 28 مگابایت زبان:

Death Road to Canada

Death Road to Canada

«جاده مرگ به سمت کانادا» (Death Road to Canada) همان چیزی است که بعضی وقت‌ها از یک بازی اکشن می‌خواهیم؛ صدها دشمن که با اسلحه‌های مختلف به جان آن‌ها بیافتیم و بدون داشتن استراتژی خاصی حمامی از خون به راه بیاندازیم. بازی حمله زامبی‌ها به کانادا را روایت می‌کند و حالا به همراه گروه‌تان باید به آنجا بروید. Death Road to Canada به هر دلیلی به بازیکن اسلحه می‌دهد و نکته مثبت اینجاست به خاطر ویژگی تولید تصادفی محیط‌ها، کم پیش می‌آید تا یک مسیر تکراری را دوباره بروید.

Death Road to Canada

Death Road to Canada

سازنده: Rocketcat قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 104 / 80.89 مگابایت زبان:

Man Vs. Missiles

اگر به دنبال اثری اعتیادآور هستید، دور Man Vs. Missiles را خط بکشید. بازی بیش از آنکه برای ساعت‌های پیاپی سرگرم‌تان کند، بیشتر به آثار کچ اپ شباهت دارد و جزو آن دسته بازی‌هایی است که در مواقع بی حوصلگی می‌توانند تبدیل به بهترین همدم‌تان بشوند. Man Vs. Missiles کنترل یک موشک را به کاربر داده و حالا با استفاده از آنالوگ 360 درجه پایین صفحه باید سعی کنید از دست موشک‌ها بگریزید و امتیازات بیشتری بگیرید.

Man Vs. Missiles

Man Vs. Missiles

سازنده: Spiel قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124.5 / 20 مگابایت زبان:

Implosion – Never Lose Hope

بعد از انتشار سایتوس 2 (Cytus) حالا فقط یک درخواست دیگر از استودیوی Rayark داریم: قسمت دوم Implosion را هم بسازید. Implosion – Never Lose Hope با گرافیک بالا و اکشن پر ریتم خود، جزو معدود بازی‌های موبایلی بود که توانست گوشی‌ها را یک قدم به پلتفرم‌های خانگی نزدیک کند. هر چند دو سال از عرضه بازی می‌گذرد ولی اگر به دنبال اثری از سبک هک اند اسلش روی موبایل با مبارزات سریع و کمبوهای مختلف هستید، Implosion همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

Implosion - Never Lose Hope

Implosion - Never Lose Hope

سازنده: Rayark قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2600 / 1460 مگابایت زبان:

Bastion

هفته پیش از ترانزیستور گفتیم و Bastion شاهکاری دیگر از سازندگان همین بازی است. Bastion با مکانیزم‌های سرگرم کننده مبارزات وترک‌های زیبایش بازیکن‌ها را معتاد می‌کند و به واسطه طراحی هنری شاهکار خود، چشم‌های مخاطبینش را نوازش می‌دهد. بخش جالب‌تر بازی نیز به راوی آن باز می‌گردد. هر حرکتی که انجام می‌دهید، توسط فردی بازگو می‌شود و این چیزی نیست که همیشه در بازی‌های ویدیویی ببینید.

 

Bastion

Bastion

سازنده: Supergiant Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی