ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رفع فیلتر توییتر
تکنولوژی

وزیر ارتباطات: دادستان همچنان جوابی به نامه درخواست رفع فیلتر توییتر نداده است

«محمدجواد آذری جهرمی» در نشست خبری امروز الکامپ بیست و چهارم به چندین موضوع پرداخت و یکی از آنها وعده رفع فیلتر توییتر بود. به گفته جهرمی درخواست رفع فیلترینگ این برنامه به دادستانی فرستاده ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۸

«محمدجواد آذری جهرمی» در نشست خبری امروز الکامپ بیست و چهارم به چندین موضوع پرداخت و یکی از آنها وعده رفع فیلتر توییتر بود. به گفته جهرمی درخواست رفع فیلترینگ این برنامه به دادستانی فرستاده شده اما هنوز جوابی از سوی این مجموعه به دست آنها نرسیده است.

وزیر ارتباطات توضیح داد که دادستانی در ابتدا اعلام کرد که حکم قضایی صادر شده در دادسرای مشهد اعلام شده و کارگروه نمی تواند به آن ورود پیدا کند :

«با این حال بعدتر اعلام کردیم که فیلترینگ توییتر اولین بار در سال ۸۸ توسط کارگروه اعلام شده و بعدها در سال ۹۶ توسط دادستان مشهد هم این دستور مجددا تکرار شده که در حوزه خود می توان این حکم را اجرا کرد و نه در ابعاد کشوری.»

او تاکید می کند که آنها نامه ای به دادستانی فرستادند ولی هنوز جوابیه ای از سوی این مجموعه دریافت نکردند.

رفع فیلتر توییتر

بازار موبایل تعدیل پیدا می کند

جهرمی همچنین به ماجرای گوشی های موبایل اشاره می‌کند و می‌گوید بیش از صد هزار گوشی توقیف شده و تعداد زیادی هم در گمرک جا مانده:

«قصد داریم با وارد کردن این تعداد موبایل به بازار بتوانیم قدری بازار موبایل را تعدیل ببخشیم هرچند وظیفه ثبات قیمت مارکت موبایل در دست وزارت ارتباطات نیست ولی در هر حال وظیفه خود می دانیم تا در حد خود کمکی به این بازار کرده باشیم. در هر حال تا قیمت ارز و دلار به تثبیت واقعی نرسد نمی توانیم شاهد حل شدن صد در صدی مشکل نرخ های موجود در بازار موبایل و سایر مارکت ها باشیم.»

جهرمی در ادامه گفت که باید موبایل‌های توقیف شده و در گمرک مانده را که سرجمع نزدیک به ۲۰۰ هزار عدد دستگاه می‌شود را به بازار وارد کرد: «می خواهیم با کمک فروشگاه های آنلاین و همچنین بخش سنتی این دستگاه ها را وارد بازار کنیم و باور داریم حوزه آنلاین می تواند بهتر در این موضوع کمک حال بازار باشد.»

رفع فیلتر توییتر

برنامه سه ماهه برای مبارزه با قمار 

جهرمی درباره برخورد با قمار در فضای مجازی گفت: در حال حاضر این سرویس‌ها نفوذ و دامنه بیشتری پیدا کردند. قمار مضموم و اقتصاد ناشی از آن ناسالم است و اکنون خود را به جای خدمات ارزش افزوده جا می‌زنند.

وی گفت: یک برنامه زمان‌بندی سه ماهه برای برخورد با قمار داشته ایم که بسیاری از فرایندها نیازمند همکاری مجدانه‌تر بانک مرکزی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی