ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه جهنده منتشر شد

به تازگی گزارش شده که یک شرکت تولید کننده‌ی چینی به نام الفون قصد دارد موبایل بدون حاشیه خاصی با دوربین دوگانه جهنده به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه کند. این گوشی در واقع اولین موبایلی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

به تازگی گزارش شده که یک شرکت تولید کننده‌ی چینی به نام الفون قصد دارد موبایل بدون حاشیه خاصی با دوربین دوگانه جهنده به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه کند.

این گوشی در واقع اولین موبایلی خواهد بود که از دوربین دوگانه جهنده بهره می‌برد و به نظر می‌رسد این برند به دنبال این است تا نام خود را به عنوان اولین تولید کننده‌ای که چنین روشی در طراحی تلفن‌های هوشمند در پیش می‌گیرد، مطرح کند.

این موبایل با استفاده از یک سنسور دوگانه به عنوان دوربین جهنده، دیگر احتیاجی به بریدگی بالای نمایشگر ندارد و این مسئله موجب شده که موبایل یاد شده از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار بالای ۹۵ درصد بهره ببرد. البته فریم بکار رفته برای این موبایل‌ نیز نسبت به محصولات قبلی الفون باریک‌تر شده که این مسئله هم نسبت نمایشگر به بدنه را قدری افزایش داده است.

مشخصات دیگری از این موبایل در فضای مجازی موجود نیست و هنوز مشخص نشده که این دوربین دوگانه جهنده از چه سنسوری بهره می برد.

موبایل قبلی شرکت الفون

با این وجود کمپانی چینی سازنده مدعی شده که این موبایل از سخت افزاری پیشرفته، پردازنده‌ای قدرتمند و حافظه‌ی داخلی زیادی بهره می‌برد. علاوه بر این گفته شده که قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ وایرلس نیز در این گوشی تعبیه خواهد شد.

در حال حاضر تنها طرحی مفهومی از این گوشی منتشر شده که ممکن است در پایان با موبایل تولید شده تفاوت‌های زیادی داشته باشد اما اگر گفته‌های سازندگانش درست باشد، به نظر می‌رسد موبایل یاد شده به علت ویژگی‌های منحصر به فردش بتواند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده و فروش مطلوبی را تجربه کند. با این حال باید منتظر اطلاعات رسمی از مشخصات این موبایل ماند و آنگاه به قضاوت درباره‌ی آن پرداخت.

 

تماشا کنید: تبلیغ ویوو نکس برای جام جهانی روسیه

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی