ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش اختصاصی دیجیاتو از نمایشگاه الکامپ 97 [تماشا کنید]

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به حساب می آید. این نمایشگاه روز شنبه ۶ مرداد با سخنرانی وزیر ارتباطات کشور آغاز شد و تا ۹ مرداد ادامه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۱

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به حساب می آید. این نمایشگاه روز شنبه ۶ مرداد با سخنرانی وزیر ارتباطات کشور آغاز شد و تا ۹ مرداد ادامه دارد. الکامپ ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان است.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در فضایی ۲۷ هزار متری برگزار می شود و بخش های متنوعی دارد، از جمله الکام استارز که بزرگترین گردهمایی استارتاپ ها در سطح کشور به حساب می آید. امسال ضمناً شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی به نمایشگاه الکامپ و الکام استارز هستیم از جمله الکام گیمز و الکام ترندز که روی داغ ترین مباحث روز حوزه فناوری تمرکز دارند.

در این ویدیو گشتی کوتاه در غرفه های الکامپ ۹۷ می زنیم و شما را با بخش های مختلف این نمایشگاه بزرگ آشنا می کنیم. ضمناً اگر قصد بازدید از نمایشگاه را داشته باشید، در غرفه دیجیاتو در سالن ۲۷ مشتاق دیدار شما هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی