ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

پوستر رسمی گلکسی نوت ۹ از قیمت ۱۴ میلیون تومانی آن خبر می دهد

ده روز مانده به پرده برداری از گلکسی نوت ۹ کماکان موج خبرهای پیرامون آن ادامه دارد و حالا نوبت به رنگبندی با نام های جالب و قیمت نسخه های متفاوت این گوشی رسیده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۱

ده روز مانده به پرده برداری از گلکسی نوت ۹ کماکان موج خبرهای پیرامون آن ادامه دارد و حالا نوبت به رنگبندی با نام های جالب و قیمت نسخه های متفاوت این گوشی رسیده است.

جدیدترین افشاگری پیرامون پرچمدار بعدی سری نوت در اندونزی منتشر شده و بر اساس آن این موبایل در رنگ های «مشکی عارفانه»، «آبی مهندسی» و «مسی هنرمند» عرضه می شود.

بر اساس این پوستر  تبلیغاتی خبری از نسخه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نبوده و مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۹۳۶ دلار عرضه می شود که با احتساب دلار ۱۱۴۰۰ تومانی (تا زمان نگارش این خبر) برابر ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان خواهد بود. قیمت گلکسی نوت ۹علاوه بر این کاربران برای خرید نسخه با ۵‍۱۲ گیگابایت حافظه که خیال آنها را از بابت فایل های حجیم راحت می کند، باید  ۱۲۱۴ دلار معادل ۱۳.۸ میلیون تومان کنار بگذارند که نسبت به معادل پایه حدود ۲۸۰ دلار گرانتر است. این در حالی است که بر اساس فرضیات کنونی انتظار می رود نسخه ۵۱۲ گیگابایتی حدود ۲۰۰ دلار از مدل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی گرانتر باشد.

ظاهرا افرادی که گلکسی نوت ۹ را در اندونزی پیش خرید کنند یک تلویزیون هوشمند هم به عنوان هدیه دریافت می کنند، هرچند مشخص نیست سامسونگ چنین رویه ای را در کشورهای دیگر دنبال خواهد کرد یا خیر.

کمپانی کره ای در این پوستر مدعی شده گلکسی نوت ۹ تنها دستگاهی است که برای کار، بازی و هرچیز دیگری در این بین به ان نیاز خواهید داشت، ادعایی نه چندان ساده که تا زمان ارائه دستگاه به بازار نمی توان از صحت آن اطمینان حاصل کرد.

البته وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ و صفحه نمایشی بزرگ، گلکسی نوت ۹ را به گوشی مناسبی برای بازی‌های موبایل تبدیل کرده و علاوه بر این به گفته وب‌ سایت‌ های 9to5google و XDA Developers نسخه اندروید بازی پرطرفدار فورتنایت به مدت ۳۰ روز به صورت انحصاری برای این موبایل منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    یکی به سامسونگ ایران بگه امسال برای آبروداری هم که شده پیش فروش برگزار نکنن!

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۸ مرداد ۱۳۹۷

    نوت ۹ بخرید و ۲۰۶ رایگان هدیه بگیرید

    ? ?

مطالب پیشنهادی