ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماشین تسلا
خودرو

بازی‌های آتاری به ماشین‌های تسلا می‌آیند

آپدیت نرم افزاری شماره ۹.۰ خودروهای تسلا شامل تعدادی بازی آتاری به عنوان ایستر اگ‌های جدید خواهد بود. ماسک در توییتر خود اعلام کرد که «حدود چهار هفته» دیگر این آپدیت عرضه می‌شود و در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

آپدیت نرم افزاری شماره ۹.۰ خودروهای تسلا شامل تعدادی بازی آتاری به عنوان ایستر اگ‌های جدید خواهد بود. ماسک در توییتر خود اعلام کرد که «حدود چهار هفته» دیگر این آپدیت عرضه می‌شود و در توییتی دیگر گفت مایل است بازی‌های Pole Position ،Tempest و Missile Command به آپدیت افزوده شوند.

جالب اینکه کنترل بازی Pole Position به فرمای خودروی تسلا متصل می‌شود و دارنده خودرو زمانی که متوقف شده، می‌تواند این بازی را با فرمان انجام دهد. لازم به توضیح نیست که این بازی‌ها برای زمان حرکت ماشین طراحی نشده‌اند و باید زمان توقف اجرا شوند.

ماشین تسلا

چند ساعت بعد نیز ایلان ماسک توییت دیگری منتشر کرد و از بازی‌سازها برای ساخت بازی روی نمایشگر خودروهای تسلا دعوت کرد. او نوشت: «ما می‌خواهیم بازی‌های فوق العاده سرگرم‌کننده بسازیم که نمایشگر لمسی، موبایل و خودرو را در خود ادغام می‌کند.»

استخدام بازی‌سازها برای ساخت بازی اما فراتر از ایستر اگ خواهد رفت و شمایل یک کسب و کار واقعی به خود خواهد گرفت اما باید دید که ورود تسلا به صنعت بازی موفق خواهد بود یا ماسک در این زمینه حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

خبر مهم‌تر برای دارندگان خودروهای تسلا اما ارائه قابلیت رانندگی خودکار و بدون راننده در آپدیت شماره ۹.۰ است که فقط روی برخی از خودروها اعمال می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی