ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فروش مرحله سوم چری تیگو 7

در پی استقبال کم نظیر مشتریان، از مرحله اول و دوم فروش خودروی تیگو 7 و با توجه به حجم بالای تقاضا برای این محصول، شرکت مدیران خودرو در راستای اهداف مشتری مدارانه خود در ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

در پی استقبال کم نظیر مشتریان، از مرحله اول و دوم فروش خودروی تیگو 7 و با توجه به حجم بالای تقاضا برای این محصول، شرکت مدیران خودرو در راستای اهداف مشتری مدارانه خود در نظر دارد تا مرحله سوم فروش این کراس اوور محبوب را روز شنبه مورخ 13 مرداد ماه راس ساعت 11 در کلیه نمایندگی های برند چری مدیران خودرو آغاز نماید. لذا علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.cheryco.ir اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایند.

چری تیگو 7 در بازار ایران با یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو عرضه می شود. این پیشرانه قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 210 نیوتن متر گشتاور است که از دور 1750 تا 4000 دور بر دقیقه در دسترس قرار می گیرد. انتقال نیرو در چری تیگو 7 نیز با استفاده از یک گیربکس 6 دنده دوبل کلاچ انجام می شود.

تیگو 7

از تجهیزات چری تیگو 7 می توان به به رینگ ‌های آلیاژی، چراغ ‌های اتوماتیک، آینه ‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی ‌وی‌ دی پلیر، ایربگ ‌های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ ای اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی