ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گران قیمت ترین دونات جهان؛ راز و رمز دود کردن تایرهای بوگاتی ویرون [تماشا کنید]

هاستون کروستا مالک خودروهای اسپرت متعددی است و یکی از هیجان انگیزترینِ آن ها، بوگاتی ویرون است. او خودروهایش را به ازای مبالغی که در انتهای مطلب، تعدادی را به خدمتتان میرسانیم به ساکنین شهر ...

سبحان نظری
نوشته شده توسط سبحان نظری | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

هاستون کروستا مالک خودروهای اسپرت متعددی است و یکی از هیجان انگیزترینِ آن ها، بوگاتی ویرون است. او خودروهایش را به ازای مبالغی که در انتهای مطلب، تعدادی را به خدمتتان میرسانیم به ساکنین شهر لاس وگاس اجاره می دهد.
آنچه که در ادامه خواهید دید دونات زیبای هاستون کروستا با بوگاتی ویرون اوست که پیش از هرچیزی، تغییر دادن سیستم انتقال قدرت آن AWD به RWD سبب دو چندان زیبایی و توجه به آن می شود. توجه داشته باشید که این اتفاق تاکنون، پیش نیافتاده و هر ویرون بسیار گران قیمتی که از شرکت خودروسازی بوگاتی خارج می شود AWD است. ویرون برای لانچ و شروع به حرکت هرچه سریع تر و به دست آوردن تمام اعداد و ارقام دوست داشتنی اش، محکوم است که به سیستم AWD مجهز باشد.

گرچه بدون هیچ شکی ویرون بسیار سریع است، منتها نکته جالبی که دانستن آن خالی از لطف نیست این است که خودروهای دیفرانسیل عقب (RWD) خیلی بیشتر از AWD ها حس سرعت و شتابگیری را منتقل می کنند. نمونه ی بارز آن مک لارن 720s است که گرچه نمیتواند در هیچ سرعتی از بوگاتی ویرون سبقت بگیرد اما به راننده اش حس شتاب و سرعت پذیری بیشتری را منتقل می کند.

بوگاتی ویرون

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، هاستون کروستا، خودروهای دوست داشتنی اش را در شرکت Royalty Exotic Cars به اجاره می رساند. توصیه می کنیم به هیچ عنوان قیمت ها را با ارز روز تبدیل نکنید چرا که چیزی عایدتان نمی شود.

تنها چهار ساعت رانندگی با بوگاتی ویرون مذکور، 15,000 دلار آب می خورد! البته باقی خودروها اختلاف فاحشی در بهای کرایه دارند: چهار ساعت رانندگی با لامبورگیتی اونتادور 1,199 دلار می شود. به همین ترتیب لامبورگینی هوراکان 649 و فراری 458 اسپایدر 549 دلار بها دارد.

در ادامه دعوت می کنیم با ما در تماشای این دونات زیبا همراه باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی