ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نیویورک گردی شبانه مرد عنکبوتی در تریلر جدید بازی Spider-Man [تماشا کنید]

هر چه به زمان انتشار بازی Spider-Man نزدیک تر می شویم، اطلاعات هیجان انگیزتری از این عنوان در فضای مجازی منتشر می شوند. در روزهای اخیر، برخی از سایت های معتبر توانسته اند تا ساعات ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

هر چه به زمان انتشار بازی Spider-Man نزدیک تر می شویم، اطلاعات هیجان انگیزتری از این عنوان در فضای مجازی منتشر می شوند. در روزهای اخیر، برخی از سایت های معتبر توانسته اند تا ساعات ابتدایی این عنوان را تجربه کنند و می توان گفت که اکثر آن ها واکنش مثبتی نسبت به اسپایدرمن داشته و این بازی را یکی از بهترین عناوین ابرقهرمانی سال های اخیر می دانند.

جدا از این تحسین ها، اخیراً ویدیویی از چرخه شب و روز در شهر نیویورک که محل اصلی رخ دادن اتفاقات بازی محسوب می شود، منتشر شده است. سازندگان اسپایدرمن پیش از این اعلام کرده بودند که چرخه شب و روز در بازی وجود ندارد و طلوع و غروب خورشید در بخش های مشخص و از قبل تعین شده ای اتفاق خواهد افتاد.

البته این موضوع تاثیری روی زیبایی شهر نیویورک چه در شب و چه طی روز ندارد و همانطور که در ویدیو بالا پیداست، با نیویورکی عظیم، پر جنب و جوش و پر از جزییات طرف هستیم.  در ضمن، مکانیک تاب خوردن اسپایدرمن بین ابرسازه های این کلان شهر و نحوه جابجایی او در محیط، حداقل این ویدیو روان و هیجان انگیز به نظر می رسند.

اواخر ماه گذشته، تریلری داستانی از این بازی منتشر شد که ما را با شخصیت های مکمل این عنوان آشنا می کرد. همچنین مدتی پیش، یکی از صداپیشگان بازی طی مصاحبه ای حضور دکتر اختاپوس به عنوان یکی از شخصیت های منفی در بازی Spider-Man را تایید کرده بود. البته برایان اینتهار به عنوان یکی از کارگردانان اسپایدرمن اعلام کرده است که سایر ابرقهرمانان مارول مانند اعضای «انتقام جویان» در این بازی حضور نخواهند داشت و تنها طی بخش های از داستان به آن ها اشاره خواهد شد.

این عنوان در 16 شهریورماه به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی