ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا XZ3 سونی
تکنولوژی

تایید رزولوشن تصویر و شماره مدل موبایل اکسپریا XZ3 سونی

در طی ماه های گذشته شایعات متعددی از سومین موبایل بالارده سونی در سال ۲۰۱۸ به گوش رسیده که دیدگاهی کلی را در خصوص این موبایل به دست می دهند. اما امروز اطلاعات تازه ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۵

در طی ماه های گذشته شایعات متعددی از سومین موبایل بالارده سونی در سال ۲۰۱۸ به گوش رسیده که دیدگاهی کلی را در خصوص این موبایل به دست می دهند. اما امروز اطلاعات تازه ای از اکسپریا XZ3 سونی به دست آمده که کمی گیج کننده هستند.

تا پیش از این مطمئن بودیم که موبایل مورد بحث قرار است در دو نسخه با شماره مدل های H9461 و H9463 و با باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی در آینده نزدیک روانه بازار شود. اما اوایل هفته کدهایی منتسب به اکسپریا XZ3 سونی منتشر شد که سه مدل دیگر با شماره های متفاوت را معرفی می کردند. موبایل هایی که مجهز به نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ هستند. ضمناً خبری از بریدگی بالای نمایشگر نیز در آنها نیست.

مشخصات سخت افزاری اکسپریا XZ3 سونی

شرایط وقتی گیج کننده تر شد که دیروز منبعی در توییتر چینی ها (ویبو) مدعی شد که موبایل های جدید سونی با کدهای H8416، H9436 و H9493 با نام مستعار «Akatsuki» در دست توسعه بوده اند و قرار است این موبایل های هوشمند جدید با مشخصاتی در حد پرچمداران -از جمله چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و البته یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی از نوع OLED- روانه بازار شوند. ضمناً همه این محصولات نیز از تکنولوژی دوربین جدید Motion Eye بهره مند خواهند بود.

فعلاً نمی توان صحت هیچ کدام از این شایعات را تایید نمود. شنیده های قبلی در خصوص احتمال بهره مندی اکسپریا XZ3 سونی از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را نیز می بایست تا حدود زیادی فراموش کنید. همه چیز تا کمتر از چند ماه دیگر مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی