ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوکوفون F1
تکنولوژی

عملکرد خیره کننده پوکوفون F1 در تست های گیک بنچ

شیائومی هنوز موبایل پوکوفون F1 معرفی نکرده اما این گوشی قدرتمند یکی پس از دیگری در حال فتح پایگاه های بنچمارک مطرح است. F1 به عنوان عضوی از زیر برند جدید شیائومی به نام پوکوفون، لقب ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

شیائومی هنوز موبایل پوکوفون F1 معرفی نکرده اما این گوشی قدرتمند یکی پس از دیگری در حال فتح پایگاه های بنچمارک مطرح است.

F1 به عنوان عضوی از زیر برند جدید شیائومی به نام پوکوفون، لقب «استاد سرعت» را یدک می کشد و در بنچمارک های مختلف آن را به اثبات رسانده است.

عملکرد خیره کننده این دستگاه در گیک بنچ باعث شده در یکی از تست ها در صدر جدول گوشی های غیر گیمینگ قرار گرفته و در بخش دیگر بازی را به گلکسی اس ۹ پلاس واگذار کند.پوکوفون F1بر اساس تست های گیک بنچ این موبایل در بخش چند هسته ای موفق به کسب ۹۰۸۱ امتیاز شده که آنرا بالاتر از موبایل های وان پلاس ۶، شیائومی می ۸ و گلکسی اس ۹ پلاس قرار می دهد.

گوشی مذکور در بخش تک هسته ای هم امتیاز ۲۴۶۷ را کسب کرده که تنها از گلکسی اس ۹ پلاس کمتر بوده و بر مدل هایی نظیر می ۸، یو ۱۲ پلاس، جی ۷ تینکیو غلبه کرده است.پوکوفون F1این موفقیت در حالی حاصل شده که پوکوفون F1 احتمالا ارزانترین موبایل مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی آن می توان به ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی را بر عهده خواهد داشت. بر اساس شایعات کنونی این اسمارت فون بهایی ۴۳۰ یورویی خواهد داشت که نصف برخی مدل های پرچمدار فعلی است.

کمپانی سازنده برای کاهش هرچه بیشتر قیمت در بدنه F1 از پلی کربنات بهره گرفته که می تواند نظر عاشقان سخت افزار قوی که چندان به ظاهردستگاه اهمیت نمی دهند را به خود جلب کند. نخستین موبایل زیر برند پوکوفون احتمالا هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی