ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قصه بیستون
ویجیاتو - بازی

«قصه بیستون» به گیمزکام آلمان رسید

بازی ایرانی «قصه بیستون» که پیش از این در نمایشگاه تجاری TGC 2019 درخشیده بود، مورد پذیرش بخش بازی های مستقل نمایشگاه گیمزکام 2018 قرار گرفته و به صورت رایگان در این رویداد حضور خواهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

بازی ایرانی «قصه بیستون» که پیش از این در نمایشگاه تجاری TGC 2019 درخشیده بود، مورد پذیرش بخش بازی های مستقل نمایشگاه گیمزکام 2018 قرار گرفته و به صورت رایگان در این رویداد حضور خواهد داشت.

نباید از این نکته غافل شد که گیمزکام بزرگترین رویداد مرتبط با بازی های ویدیویی در اروپا به حساب می آید و امسال هم اکثر کمپانی های بزرگ حاضر در این صنعت، در گیمزکام 2018 حضور خواهند داشت.

قرار است قصه بیستون در بخش Devcom نمایشگاه گیمزکام آلمان حضور پیدا کند. این قسمت که طی دو روز برگزار می شود، روی مراحل ساخت، نشر بازی و ساخت یک جامعه از مخاطبان برای عنوان مورد نظر تمرکز خواهد داشت. در ضمن ناشران بین المللی توجه ویژه ای به Devcom گیمزکام دارند و از همین سو، قصه بیستون با حضور خود شانس آشنایی با این ناشران و حضور در بازارهای جهانی را خواهد داشت.

قصه بیستون داستان کلاسیک عشق فرهاد کوهکن به شیرین را روایت می کند و همانطور که انتظار می رود، طی داستان این بازی وظیفه داریم تا با انجام کارهای مختلفی که بعضاً خطرناک هستند، نظر شیرین را نسبت به فرهاد عاشق جلب کنیم.

مدتی پیش تریلری از گیم پلی این عنوان منتشر شده بود که صحنه هایی از نبرد فرهاد با دشمنان خود که بعضاً باس فایت های غول پیکری بودند را به تصویر می کشید.  وظیفه ساخت قصه بیستون بر عهده استودیو Black Cube Games خواهد بود که پیش از این تجربه کار روی بازی هایی مانند الکترون را در کارنامه خود داشته و روی قسمت دوم «شمشیر تاریکی» هم کار می کند.

جدا از این بازی و حضور آن در گیمزکام 2018، گیم کانکشن فرانسه شرایطی را فراهم کرده تا استودیوهای بازی سازی ایرانی راحت تر بتوانند در گیم کانکشن 2018 حضور پیدا کنند. شرکت هایی که می خواهند از این شرایط ویژه بهره‌مند شوند، می‌توانند تا 27 مرداد درخواست خودشان را به ایمیل contact@ircg.ir ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی