ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

روزهای شلوغ نیویورک در تریلر جدید Spider-Man [تماشا کنید]

چه طرفدار شخصیت های ابرقهرمانی باشید و چه نباشید، بازی Spider-Man یکی از موردانتظارترین عناوین سال جاری است. بعد از آن که طی هفته جاری تریلر زمان عرضه این بازی منتشر شد، حال سونی ویدیو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

چه طرفدار شخصیت های ابرقهرمانی باشید و چه نباشید، بازی Spider-Man یکی از موردانتظارترین عناوین سال جاری است. بعد از آن که طی هفته جاری تریلر زمان عرضه این بازی منتشر شد، حال سونی ویدیو جدیدی را از اسپایدرمن منتشر کرده که طی آن، صحنه هایی از محل اصلی رخ دادن اتفاقات بازی یعنی شهر نیویورک به تصویر کشیده می شود.

آنطور که از این تریلر پیداست، به نظر می رسد که با یکی از واقعی ترین و بزرگترین نمونه های نیویورک در بازی های ویدیویی طرف هستیم و محل هایی همچون ساختمان «انتقام جویان» نیز در بازی وجود خواهند داشت

جدا از این ها، در این ویدیو، اسپایدرمن را در حالی که با مردم عادی گفتگو می کند و حتی سلفی می گیرد مشاهده می کنیم. مرد عنکبوتی شخصیت شوخ طبعی دارد و ظاهراً نویسندگان اسپایدرمن در اینسامنیاک گیمز هم مانور زیادی روی این قضیه داده اند.

شب و روز نیویورک هم در این ویدیو دیده می شود. البته چرخه روزانه در بازی وجود نخواهد داشت و طی بخش هایی از پیش مشخص شده ای شاهد تغییر ساعت خواهیم بود.

همچنین در ماهی که گذشت، یکی از صداپیشگان بازی طی مصاحبه ای حضور دکتر اختاپوس به عنوان یکی از شخصیت های منفی در بازی Spider-Man را تایید کرده بود که احتمالاً نقش مهمی را در داستان بازی ایفا خواهد کرد.

با وجود تعدد ضد قهرمان هایی که اسپایدرمن در ماجراجویی جدید خود با آن ها روبرو خواهد شد، نباید منتظر حضور ابرقهرمان دیگری از کامیک های مارول در این بازی باشیم. البته هنوز این احتمال وجود دارد که سایر قهرمانان به وسیله محتواهای قابل دانلود به این بازی اضافه شوند که البته این موضوع هنوز توسط سازندگان اسپایدرمن در استودیو اینسامنیاک گیمز تایید نشده است.

بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی