ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد 5 احتمالاً از بلک آپس 4 و دیگر رقبا شکست می‌خورد

با نزدیک شدن به اواخر تابستان و شروع فصل پاییز، باید انتظار بازی های بزرگی که در فاصله زمانی کوتاهی منتشر می شوند را داشته باشیم. با توجه به ترافیک سنگین بازی های پاییزی، بعضی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

با نزدیک شدن به اواخر تابستان و شروع فصل پاییز، باید انتظار بازی های بزرگی که در فاصله زمانی کوتاهی منتشر می شوند را داشته باشیم. با توجه به ترافیک سنگین بازی های پاییزی، بعضی از ناشران سعی می کنند تا عناوین خود را با یک فاصله زمانی معین نسبت به یک بازی بزرگ دیگر منتشر کنند. حال و بر اساس یک مطالعه جدید، احتمال می رود که فروش بتلفیلد 5 به عنوان یکی از همین بازی های بزرگ، به خاطر حضور عناوینی همچون Read Dead Redemption و بلک آپس 4، کمتر از پیش بینی های الکترونیک آرتز باشد.

پاپیر جفری به عنوان تحلیلگر این پژوهش می گوید که به دلایلی همچون پایین بودن نسبت لایک ها به دیسلایک های تریلرهای اخیر بتلفیلد 5 و درخشش راکستار با اولین تریلر از گیم پلی Red Dead Redemption و واکنش های مثبت کاربران نسبت به بلک آپس 4، احتمال دارد که بتلفیلد جدید بین درخشش این عناوین بزرگ گم بشود.

بتلفیلد 5

البته جفری اعتقاد دارد که با وجود همه این موارد، بتلفیلد 5 عملکرد بهتری نسبت به عناوینی همچون Assassin’s Creed Odyssey و Fallout 76 خواهد داشت. البته موضوع نگران کننده به میزان پیش خریدهای بتلفیلد 5 بر می گردد که مقدار آن حتی از Titanfall 2 که یک شکست تجاری برای الکترونیک آرتز محسوب می شد، کمتر است.

بتلفیلد 5 از همان روز ابتدایی معرفی خود با حواشی زیادی همراه بوده است. بسیاری از کاربران از سازندگان بتلفیلد 5 به خاطر استفاده بی جا از شخصیت های زن انتقاد کرده بودند. پاتریک سادرلند، مدیر بخش طراحی الکترونیک آرتز، در پاسخ به این کاربران گفته بود که اگر از حضور زنان در جنگ جهانی دوم خوشتان نمی‌آید، پس بتلفیلد 5 را نخرید. اتفاقی که ظاهراً در حال رخ دادن است.

بتلفیلد 5 در تاریخ 27 مهر برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن، تریلر هیجان انگیز نمایشگاه گیمزکام 2018 این بازی را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی