ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه دریا را در Assassin’s Creed Odyssey تسخیر کنیم؟ [تماشا کنید]

با عرضه‌ی بازی Assassin's Creed IV: Black Flag در سال 2013، کشتیرانی برای نخستین بار وارد سری بازی‌های اساسینز کرید شد. از آن‌ زمان تاکنون، این سیستم در دو عنوان دیگر از این سری محبوب و ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۵

با عرضه‌ی بازی Assassin's Creed IV: Black Flag در سال 2013، کشتیرانی برای نخستین بار وارد سری بازی‌های اساسینز کرید شد. از آن‌ زمان تاکنون، این سیستم در دو عنوان دیگر از این سری محبوب و پرطرفدار استفاده شد اما تغییری چندانی در آن شاهد نبودیم. این‌طور که به نظر می‌رسد، شرایط برای بازی Assassin's Creed Odyssey متفاوت خواهد بود و سیستم کشتیرانی این نسخه در مقایسه‌ با برادرهای بزرگترش تغییراتی زیادی به خود خواهد دید.

وبسایت IGN چندی پیش ویدیوی جدید و 5 دقیقه‌ای از بازی Assassin's Creed Odyssey منتشر کرد که در آن اسکات فیلیپس، کارگردان بازی، توضیحاتی را درباره‌ی سیستم کشتیرانی ارائه می‌دهد. طبق صحبت‌های اسکات، هسته‌ی سیستم کشتیرانی همانند گذشته است اما تفاوت‌های بسیاری در جزئیات وجود دارد. همانند گذشته، شاهد حرکت با سرعت زیاد، حرکت با سرعت کم، حمله‌ی سبک، حمله‌ی سنگین، دریفت و قابلیت جای خالی دادن هستیم.

فیلیپس در ادامه اضافه می‌کند زمانی که کشتی دشمن غرق شده است، تکه‌های کشتی به قعر دریا می‌روند و کاربر باید برای جمع آوری گنجینه‌ها به داخل آب بپرد. البته جمع آوری گنجینه‌های غرق شده آسان نیست و در این راه کاربر باید به مقابله با ماهی‌های خطرناک و از جمله کوسه‌ها بپردازد.

فیلیپس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ناوبان‌ها اشاره می‌کند. کاربر می‌تواند با توجه به استراتژی خود در نبردها ناوبان‌های مناسب را با پرداخت پول استخدام کند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای منحصر بفردی دارند. در این ویدیو به موضوعات دیگری از جمله حمله با نیزه‌، استفاده از تیرهای آتشین و شخصی سازی کشتی‌ها نیز اشاره می‌شود.

پیش از این، ویدیوی دیگری منتشر شده بود که روی انواع مبارزات بازی Assassin's Creed Odyssey تمرکز داشت. با توجه به ویدیو، همانند بخش داستانی کاربر در مبارزات نیز آزادی عمل بسیاری خواهد داشت و با توجه به سلیقه‌ی خود می‌تواند با استفاده از مخفی کاری، مبارزه از نزدیک و مبارزه از دور دشمنان خود را از پای در آورد. همچنین همزمان با انتشار این ویدیو، سازندگان بازی به صورت رسمی تایید کردند در این بازی خبری از بخش چندنفره نخواهد بود.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی