ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

والو در حال توسعه پلتفرم استریم بازی؛ اولین رقیب جدی توییچ در راه است

شرکت والو در چند ماه اخیر مشغول کار روی پروژه‌های مختلفی از جمله بازی کارتی Artifact بوده است که اخیراً تاریخ انتشار آن به صورت رسمی اعلام شد. این‌طور که به می‌رسد، والو برای بازگشت قدرتمند ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۰

شرکت والو در چند ماه اخیر مشغول کار روی پروژه‌های مختلفی از جمله بازی کارتی Artifact بوده است که اخیراً تاریخ انتشار آن به صورت رسمی اعلام شد. این‌طور که به می‌رسد، والو برای بازگشت قدرتمند و البته افزایش سهم خود در این صنعت بازی‌ سازی، برنامه‌های دیگری را از جمله رقابت با توییچ در سر دارد.

پاول جاندیک چندی پیش متنی را از طریق حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که به دامنه‌ای با آدرس Steam.tv اشاره می‌کرد. در زمان انتشار این توییت، با ورود به این آدرس تنها متن «به استیم تی‌وی خوش آمدید» نشان داده می‌شد که در حال حاضر متاسفانه خبری از آن نیست. پس از انتشار این توییت، تعدادی از کاربران کنجکاو دست به کار شدند و با بررسی مالکیت این دامنه، متوجه شدند که وبسایت مورد نظر به شرکت والو تعلق دارد.

با توجه به گزارش‌ها، مدت کوتاهی پس از انتشار توییت، در حالی که کاربران همچنان مشغول بحث و گفتگو درباره‌ی آن بودند، این وبسایت برای مدت کوتاهی فعال شد و رقابت‌های The International 2018 (مسابقات سالانه بازی Dota 2) را به صورت زنده پخش کرد. با توجه به گزارش وبسایت سی‌نت، این پلتفرم استریم در حال حاضر مخصوص بازی DOTA 2 است اما به احتمال بسیاری در آینده از بازی‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تنها تصویر موجود از این پلتفرم استریم را مشاهده کنید:

والو

پس از گذشت مدتی از تمامی این اتفاقات، نماینده‌ی رسمی شرکت والو تایید کرد سرویس استریم استیم تی‌وی واقعی است و در حال حاضر مراحل بررسی را پشت می‌گذارد. طبق گفته‌های او، کارمندان والو هم اکنون مشغول به‌روزرسانی سیستم پخش زنده استیم هستند تا آن را برای رقابت‌های The International 2018 آماده کنند. همچنین او اضافه کرد آن چیزی که کاربران عادی در وبسایت استیم تی‌وی مشاهده کردند، یکی از مراحل تست پلتفرم بود که به خاطر یک اشتباه برای آن‌ها به نمایش در آمد.

رقابت‌های The International 2018 از تاریخ 29 مرداد الی 3 شهریور برگزار شد. احتمالاً در این رویداد جزئیات بیشتری از پلتفرم استیم تی‌وی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. نظر شما درباره‌ی ورود والو به عرصه‌ی استریم بازی‌های ویدیویی چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند با استفاده از محبوبیت بالای خود در میان کاربران به سلطه‌ی توییچ که اخیراً فیلتر و سپس رفع فیلتر شد، پایان دهد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی