ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید هیتمن 2 منتشر شد؛ به قاتل درونت بازی بده [تماشا کنید]

استودیو IO Interactive تریلر جدیدی را از هیتمن 2 منتشر کرده که روی آزادی عمل بالای بازیکنان در نحوه دنبال کردن مراحل مختلف بازی متمرکز است. طی این ویدیو جدید که «چگونه هیتمن باشیم» نام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

استودیو IO Interactive تریلر جدیدی را از هیتمن 2 منتشر کرده که روی آزادی عمل بالای بازیکنان در نحوه دنبال کردن مراحل مختلف بازی متمرکز است.

طی این ویدیو جدید که «چگونه هیتمن باشیم» نام دارد، گوینده به مواردی همچون وسعت بالای هر کدام از مراحل بازی و سیستم هوش مصنوعی جدیدی که در هیتمن 2 مورد استفاده قرار گرفته اشاره شده است که البته علت هر دو آن ها به موتور به روزرسانی شده بازی بر می گردد.

قرار است که طی هر کدام از ماموریت های بازی کارهای مختلفی برای انجام دادن داشته باشید و روش های گوناگونی برای رسیدن به هدف نمایی طی یک مرحله در دسترس باشند و در نتیجه مراحل هیتمن 2 به هیچ عنوان حالت خطی نخواهند داشت.

در ضمن، قرار است تا بخش زیادی از داستان بازی در شهر میامی رخ دهد و از همین جهت باید منتظر آفتاب های زیبا و رنگ بندی مثال زدنی این شهر در هیتمن 2 باشیم. جالب است بدانید هیتمن جدید در واقع اولین عنوانی خواهد بود که داستان آن دنباله ای بر قسمت های پیشین هیتمن است و به تنهایی قصه مستقلی را روایت نمی کند.

IO Interactive مانند سایر نسخه های هیتمن، وظیفه ساخت این عنوان را هم بر عهده خواهد داشت. مدتی پیش این استودیو با خرید IP هیتمن از ناشر چندسال اخیر این فرنچایز یعنی اسکوئر انیکس جدا شد و وظیفه نشر هیتمن 2 بر عهده کمپانی برادران وارنر خواهد بود.

همچنین بخشی به نام Sniper Assassin در بازی وجود دارد که در آن می توانید با حضور سایر بازیکنان و با همکاری آن ها، چالش های مختلفی را به سرانجام برسانید.

هیتمن 2 در روز 22 آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ضمن مدتی پیش ویدیویی از یکی از مراحل بازی منتشر شده بود که می توانید آن را از این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی