ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مهلت ثبت نام در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای تمدید شد

چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران به دلیل استقبال قابل توجه تا 2 شهریورماه تمدید شد. قرار است این لیگ از 6 شهریورماه تا 16 ام همین ماه در بخش نمایشگاهی برج میلاد تهران ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۰

چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران به دلیل استقبال قابل توجه تا 2 شهریورماه تمدید شد. قرار است این لیگ از 6 شهریورماه تا 16 ام همین ماه در بخش نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

علاوه بر سه بازی خارجی کلش رویال، فیفا ۱۸ و PES 2018، در این دوره دو بازی ایرانی Quiz of Kings و پسرخوانده هم در رقابت‌ها حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند. جالب است بدانید که نفرات برتر رشته‌ها، در صورت فراهم بودن شرایط به مسابقات جهانی فرانسه ESWC اعزام خواهند شد.

چهارمین لیگ بازی های رایانه ای
محمد جواد آذری جهرمی در سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران

جدا از این موارد، در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای برای نخستین بار، حضور بانوان در تمام رشته های این مسابقات امکان پذیر شده است. گیمرهای خانم پیش از این تنها امکان حضور در رقابت های بازی های موبایل این مسابقات را داشتند.

برای ثبت نام در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای می توانید  از طریق وبسایت ایوند اقدام کنید.البته، ثبت نام برای بازی کوییز آو کینگز از خود اپلیکیشن بازی انجام خواهد شد و کاربرانی که قصد شرکت در مسابقات این بازی را در لیگ بازی های رایانه ای دارند، باید در یکی از 2 چالشی که مناسبت همین رقابت ها در خود بازی برگزار می شود، پیروز شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی