ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افسانه‌ها ادامه دارند: ۵ بازی موبایلی که بعد از آسفالت ۹ باید به سراغ‌ شان بروید

اسفالت 9: افسانه‌ها (Asphalt 9 Legends) چند هفته پیش منتشر شد و نه تنها توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند بلکه با ثبت رکورد 4 میلیون دانلود در کمتر از هفت روز یکی از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اسفالت 9: افسانه‌ها (Asphalt 9 Legends) چند هفته پیش منتشر شد و نه تنها توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند بلکه با ثبت رکورد 4 میلیون دانلود در کمتر از هفت روز یکی از موفق‌ترین بازی‌های فرانسوی‌ها لقب گرفت. آسفالت 9 راه درازی را پیش رو دارد و اگر فرانسوی‌ها روندی که با آسفالت 8 پیش گرفته بودند را اینجا تکرار کنند، باید منتظر بروزرسانی‌های زیادی برای بازی باشیم.

اسفالت 9 تا الان بهترین گرافیک را بین بازی‌های امسال داشته و گیم پلی هم همانند گذشته سرگرم کننده است اما هر عنوانی با تمام ویژگی‌های مثبتش می‌تواند بعد از مدتی خسته کننده بشود. ساخته فرانسوی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر در این موقعیت قرار گرفتید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به عناوین جایگزین بیاندازید.

CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

  • بازی آفلاین و آنلاین است

اسفالت 9 با وجود گرافیک بالایش روی گوشی‌های زیادی بهینه شده اما اگر در تجربه این عنوان مشکل داشتید، سراغ CarX Highway Racing بروید. بازی به عنوانی ترکیبی از ترافیک رایدر و سری اسفالت، هر چند زرق و برق‌های محصول فرانسوی‌ها را ندارد ولی همچنان به خاطر گرافیک بالا و حضور بخش آفلاینش یکی از بهترین جایگزین‌ها به شمار می‌رود. هر مرحله از بازی باید ماموریت‌هایی که گفته شده را انجام دهید؛ در مسابقات اول بشوید، در نقش پلیس آدم‌های بد داستان را بگیرید و یا حتی به عنوان یک مجرم فرار کنید.

CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

سازنده: CarX Technologies قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 547 / 235 مگابایت زبان:

GRID Autosport

  • بازی آفلاین و آنلاین است

احتمالا از حضور GRID Autosport در لیست تعجب کرده باشید. چون برخلاف آسفالت 9 که هدفش ارائه یک تجربه آرکید بوده، گرید اتو اسپورت بیشتر تمرکزش را روی مسابقات شبیه‌سازی گذاشته است. اما اگر آسفالت 9 را «عنوانی با گرافیک بالا، صداگذاری واقع‌گرایانه و گیم پلی سرگرم کننده» تعریف کنیم، در این صورت گرید اتو اسپورت یکی از بهترین گزینه‌هایی به شمار می‌رود که فارغ از هر گونه سلیقه‌ای‌ حتما باید تجربه‌اش کنید. هنوز مشخص نشده نسخه اندروید چه زمانی منتشر می‌شود.

GRID™ Autosport

GRID™ Autosport

سازنده: Feral Interactive قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4030 مگابایت زبان:

Need for Speed: No Limits

  • بازی آنلاین است

تا پیش از عرضه اسفالت 9 یکی از بزرگترین برتری‌های ساخته گیم‌لافت نسبت به نید فور اسپید، حضور بخش آفلاین در بازی‌های فرانسوی‌ها بود و حالا که اسفالت هم کاملا آنلاین شده Need for Speed: No Limits می‌تواند بیشتر از گذشته نقش جایگزین اسفالت را برای علاقه‌مندان سبک آرکید ایفا کند. بازی تا حد زیادی یادآور ماست مانتد بوده و همانند آن باید در مسابقاتی خیابانی با بقیه رقابت کنید. در این بین می‌توانید ماشین را شخصی سازی کرده و همچنین در بعضی ماموریت‌ها از دست پلیس‌ها برگریزید.

Need for Speed No Limits

Need for Speed No Limits

سازنده: EA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1100 مگابایت زبان:

Gear.Club

  • بازی آنلاین است

Gear.Club نه به اندازه گرید اتو اسپورت گیم پلی شبیه‌سازی شده دارد و نه همانند اسفالت و نید فور اسپید می‌خواهد با المان‌های ارکید از واقعیت دور بشود؛ بازی چیزی بین این دو قرار دارد و همین ترکیب نیز بازی را تبدیل به یکی از بهترین‌ و متفاوت‌ترین بازی‌های ریسینگ گوشی کرده است. در Gear.Club جدا از رقابت با بقیه، وجود مسیرهای فراوان و حضور ماشین‌های گوناگون بازی یک گاراژ هم به بازیکن می‌دهد و آنجا می‌توانید هر تغییری که خواستید روی اتومبیل‌هایتان بدهید.

Gear.Club - True Racing

Gear.Club - True Racing

سازنده: Eden Games Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2900 / 2880 مگابایت زبان:

Riptide GP: Renegade

اسفالت 9

  • بازی آفلاین و آنلاین است

اسفالت همیشه به گیم پلی آرکید خودش معروف بوده و هر چند درRiptide GP از آن صحنه‌های هالیوودی عظیمی که با اسفالت 9 به اوج خود رسیدند، خبری نیست ولی بازی با هیجان بالای مسابقاتش می‌تواند همانند ساخته گیم‌لافت آدرنالین خون بازیکن‌ها را بالا ببرد. در این عنوان هدایت هیدروجت‌ها را به عهده دارید و با آن‌ها مسابقه می‌دهید. بد نیست بدانید Riptide GP: Renegade با ریتم بالای گیم پلی، حالت‌های مختلف و البته پویایی مسیرها توانست در زمان عرضه جایزه‌های مختلفی ببرد.

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade

سازنده: Vector Unit قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 92.71 / 108 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sepehr Orang
    Sepehr Orang | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    سلام
    میشه توضیح بدید چطور میشه اسفالت و بازیهایی که داخل گوگل پلی برای ایران فعال نیستند رو دانلود کرده وبازی کنیم.؟؟؟؟
    باتسکر

  • Aref Diyako
    Aref Diyako | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

    آسفالت ۹ واقعاً ناامید کننده بود من که خوشم نیومد.خودم no limits بازی میکنم حس و حال بازی خیلی از آسفالت بهتره ولی پیشرفت تو بازی خیلی سخت میشه همش میخوان مجبورت کنن خرید پولی داشته باشی

  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

    most wanted
    با فاصله همچنان بهترین بازی رانندگی اندروید هست
    افلاین ..بدون پرداخت های درون برنامه ای مزخرف ..موسیقی و گیم پلی فوقالعاده ..هیجانش در مراحل پایانی حتی بهتر از نسخه پی سی هست ..اونایی که بازی می کنند می دونند من چی می گم ..هیچوقت از روی گوشیم حذفش نکردم .

    • shs77
      shs77 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

      هرچند من آسفالت 9 و Grid رو تجربه نکردم اما کاملا قبول دارم Most Wanted فوق العاده است اون روز هایی که تازه اومده بود واقعا یک انقلاب در گیم موبایل بحساب میومد و همه با دیدنش فکر میکردن بازی کنسولیه!
      من از بین بازی های فوق‌العاده دیگه مثل آسفالت 8، Most Wanted و Real Racing 3 بنظرم در مجموع بهترین شون Most wanted بود

مطالب پیشنهادی