ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون به مدافعانش در توییتر پول می‌دهد

به تازگی ارتشی متشکل از چندین اکانت مختلف در شبکه اجتماعی توییتر پدیدار شده‌اند که مطالب مثبتی از شرایط کاری کارکنان انبارهای آمازون منتشر می‌کنند. به گزارش سایت TechCrunch، از ابتدای ماه آگوست امسال ۱۵ حساب ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به تازگی ارتشی متشکل از چندین اکانت مختلف در شبکه اجتماعی توییتر پدیدار شده‌اند که مطالب مثبتی از شرایط کاری کارکنان انبارهای آمازون منتشر می‌کنند.

به گزارش سایت TechCrunch، از ابتدای ماه آگوست امسال ۱۵ حساب کاربری مختلف در توییتر پیدا شده‌اند که از یک فرمت مشابه بهره می‌برند و صفحه ی پس زمینه‌ی پروفایل آنها لبخند معروف آمازون است.

جالب اینجاست که تمامی این اکانت‌ها که تیتر FC Ambassador به همراه اموجی جعبه‌ی مقوایی در مشخصاتشان به چشم می‌خورد، طی فواصل مختلف زمانی به تعریف و تمجدید از شرایط کاری کارکنان انبار‌های آمازون می‌پردازند.

افشاگری با نام کاربری Flamboyant Shoes Guy با انتشار پستی در توییتر مدعی شده که این پروفایل‌ها در واقع ربات‌های از پیش نوشته شده‌ای هستند که توییت‌ها مختلفی به آنها داده می‌شود تا نظر برخی کاربران را نسبت به وضعیت کاری سخت انبارهای آمازون تغییر دهند.

اما سایت TechCrunch متوجه شده که کمپانی آمازون به افرادی حقیقی به  پول می‌دهد تا  آنها پیام های این کمپانی را به گوش تمامی کاربران توییتر برسانند.

سخنگوی این شرکت در گفتگو با خبرنگار سایت یاد شده خاطر نشان نمود:

«FC ambassadors در واقع کارکنانی هستند که پیش از این سابقه فعالیت در انبار‌های شکرت یاد شده را داشته‌اند و زمان زیادی را به فعالیت در این مکان‌ها پرداخته‌اند. آنها قرار است بر اساس تجربه‌ی خودشان از کار در این انبارها، صادقانه‌ حقایقی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.»

شاید ایجاد چنین اکانت‌هایی بدین دلیل باشد که چند وقتی است شایعات زیادی از شرایط کاری نامساعد کارکنان انبارهای این شرکت به گوش می‌رسد.

حتی در برخی مواقع کار به جایی رسیده که از آمازون به علت رعایت نکردن حقوق انسانی کارگران شکایت شده و پس از بررسی، مشخص شده که این شرکت در کارخانه‌ ‌‌های خود شرایطی کاری نامناسبی برای کارمندانش فراهم کرده است.

 

تماشا کنید: اولین ارسال عمومی کالا توسط پهپادهای آمازون با موفقیت انجام شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی