ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو 2018
تکنولوژی

قاب منتسب به آیپد پرو بعدی خبر از حفره ای مرموز می دهد

بر اساس گمانه زنی ها انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید اپل باشیم. بر اساس گزارش ها احتمالاً این تبلت از طرحی مشابه با آیفون 10 بهره خواهد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۰

بر اساس گمانه زنی ها انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید اپل باشیم. بر اساس گزارش ها احتمالاً این تبلت از طرحی مشابه با آیفون 10 بهره خواهد برد. تصویری که از قابی منتسب به این محصول منتشر شده خبر از برخی مشخصات احتمالی آن می دهد.

در میانه سمت راست تصویر یک حفره کپسول شکل (در کنار بریدگیِ احتمالاً مرتبط با درگاه لایتنینگ) به چشم می خورد که سوالات زیادی را با خود به همراه دارد. البته این اولین باری نیست که چنین بخشی را شاهد هستیم. در تصویری از طرح سه بعدی منتسب به آیپد پرو که پیش از این منتشر شده بود نیز چنین بخشی به چشم می خورد.

بر اساس برخی گمانه زنی های پیشین این بخش به اسمارت کانکتور (درگاهی برای اتصال تجهیزاتی از جمله اسمارت کیبورد اپل به آیپد) اختصاص داشت. در این صورت استفاده از دستگاه در حالت عمودی راحت خواهد بود اما تناقضی هم وجود دارد.

انتقال اسمارت کانکتور به این بخش استفاده از دستگاه در حالت افقی را سخت تر می کند؛ خصوصاً اینکه اپل قابلیت های چند وظیفه ای ویژه ای را برای آیپد در نظر گرفته که در حالت افقی نگه داشتن تبلت بهتر کار می کنند. به همین دلیل تصمیم احتمالی اپل برای تغییر جای این درگاه عجیب به نظر می رسد.

طرحی سه بعدی از آیپد پرو که اشاره به بخشی کپسولی شکل در تبلت اپل داشت.

شاید در نهایت کوپرتینویی ها تصمیم بگیرند 2 اسمارت کانکتور را برای دستگاه در نظر بگیرند که البته با اصول طراحی معمول اپل در تضاد است. همچنین احتمال می رود شاهد تعبیه درگاه جدیدی در تبلت بعدی اپل باشیم.

بر خلاف آیفون ها، هنوز اطلاعات چندانی از آیپد پرو بعدی در دست نیست. انتظار می رود برخی از قابلیت های ویژه آیفون 10 از جمله طراحی نمایشگر بدون حاشیه و Face ID راه خود را به تبلت مذکور باز کند.

 

تماشا کنید: ویدیوهای آموزشی اپل با محوریت آیپد نسل ششم و قلم اپل را تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی