ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییات خیره کننده در تریلر ویژه نسخه پی سی Call of Duty: Black Ops 4 [تماشا کنید]

زمانی که از بازی Call of Duty: Black Ops 4 به‌طور رسمی رونمایی شد، شرکت اکتیویژن تاکید ویژه‌ای روی نسخه پی سی این بازی داشت و اعلام کرد تجربه‌ بازی روی این پلتفرم فوق العاده ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

زمانی که از بازی Call of Duty: Black Ops 4 به‌طور رسمی رونمایی شد، شرکت اکتیویژن تاکید ویژه‌ای روی نسخه پی سی این بازی داشت و اعلام کرد تجربه‌ بازی روی این پلتفرم فوق العاده منحصر بفرد خواهد بود. حال و با گذشت سه ماه از آن زمان، این ناشر آمریکایی تریلر جدیدی را از بازی Black Ops 4 منتشر کرد که با تمرکز روی نسخه پی سی، تفاوت‌های آن با نسخه‌های کنسولی را نشان می‌دهد.

با توجه به اطلاعاتی که سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده‌اند، نسخه پی سی این عنوان با توجه به مشخصات سخت افزاری سیستم شما، بهترین تصویر را روی نمایشگر نشان خواهد داد. همچنین اگر کامپیوتر شما به اندازه‌ی کافی قدرتمند باشد، این نسخه از وضوح تصویر واقعی 4K و نرخ فریم نامحدود نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به پشتیبانی از چند نمایشگر و کنترل روان و هیجان انگیز با موس و کیبورد اشاره کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر یک دقیقه‌‌ای را مشاهده کنید که از نسخه پی سی ضبط شده است:

بازی Call of Duty: Black Ops 4 تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های پیشین سری کال او دیوتی خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عدم وجود بخش داستانی است. تنها بخشی از بازی که به صورت تک‌نفره قابل بازی است، بخش‌ زامبی‌هاست که به جای دوستان خود می‌توانید با هوش‌های مصنوعی بازی کنید. طبق گفته‌ی سازندگان، دلیل حذف بخش داستانی، افزایش اشتیاق کاربران برای انجام بازی به صورت آنلاین و کاهش محبوبیت بخش داستانی طی سال‌های اخیر بوده است.

همان‌طور که می‌دانید، سه بازی مورد انتظار بتلفیلد 5، Read Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4 در یک بازه‌ی زمانی منتشر می‌شوند و همین مسئله باعث شده تا پیش بینی عملکرد آن‌ها در زمینه تجاری مقداری سخت باشد. برخی کارشناسان از جمله پاپپر جفری معتقدند بتلفیلد 5 احتمالاً از رقبای خود، یعنی Black Ops 4 و Read Dead Redemption 2 شکست خواهد خورد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. البته برخلاف رویه‌ی سال‌های قبل، نسخه‌ی پی سی این بازی روی بتل‌نت منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • نیما
    نیما | ۳ شهریور ۱۳۹۷

    وقتی فروشش یه ضربه قشنگ خورد ، میفهمه فقط یه عده محدودی میان برای بخش انلاین خالی ۶۰ ۷۰ دلار بدن.

  • ami_ald
    ami_ald | ۳ شهریور ۱۳۹۷

    اونی که تو تریلر بازی میکنه قشنگ ملومه چیت زده

  • MOHAMMAD pourabdullah
    MOHAMMAD pourabdullah | ۳ شهریور ۱۳۹۷

    به نظرتون این بازی رو میشه با کارت گرافیک دو گیگ 128 بیت مدل GTX 1050 2G با حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا کرد؟

    • hamid3h
      hamid3h | ۳ شهریور ۱۳۹۷

      فول اچ دی؟ بعید میدونم ... حدس من اینه که روی تنظیمات Low یا medium روون بتونی بازی کنی اگه 1060 نسخه 6 گیگ داشته باشی فکر کنم بشه روی حداکثر تنظیمات بازی کنی

مطالب پیشنهادی