ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکلت رباتیک ال جی قدرت بدنی کاربر را افزایش می دهد

کمپانی ال جی از توسعه اسکلت رباتیکی خبر داده که در حمل و نقل اشیاء سنگین به کارکنان کارخانه ها و انبارها کمک می کنند. این اسکلت که CLOi SuitBot نام دارد قرار است در کنفرانس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

کمپانی ال جی از توسعه اسکلت رباتیکی خبر داده که در حمل و نقل اشیاء سنگین به کارکنان کارخانه ها و انبارها کمک می کنند.

این اسکلت که CLOi SuitBot نام دارد قرار است در کنفرانس IFA هفته جاری به نمایش گذاشته شود. ال جی هدف از طراحی این لباس را افزایش قدرت پا عنوان کرده که به کارگران اجازه می دهد قدرت لیفت بیشتری پیدا کنند:

تناسب بالا و مفاصل چرخشی طبیعی به CLOi SuitBot اجازه حرکت روان تر و طبیعی تر را می دهد که در نتیجه آسایش بیشتری را برای پایین تنه کارگران حین حرکت، ایستادن و کار فراهم می کند.

کفش های صندل مانند اسکلت رباتیک به صورت خودکار تنظیم شده و استفاده از آن را تسهیل می کنند. CLOi SuitBot به دیگر ربات های سرویس ال جی نیز متصل می شود؛ این امر به کمپانی ها اجازه می دهد شبکه ای از این دستگاه ها را در محیط های تولید و پشتیبانی ایجاد کنند.اسکلت رباتیک

بر اساس بیانیه الجی این اسکلت های رباتیک توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر به منظور ارائه اطلاعات در محل کارخانه را دارند. این ربات ها همچنین به هوش مصنوعی مجهز شده اند که با یادگیری جنبه های شغلی و تجزیه و تحلیل داده های بیومتریک و محیطی مصرف انرژی را تا حد ممکن بهینه می سازد.

کمپانی کره ای هنوز اطلاعات دقیقی را درباره ساز و کار اسکلت رباتیک CLOi SuitBot، قیمت یا تاریخ عرضه آن اعلام نکرده اما انتظار می رود طی کنفرانس IFA برلین که در همین هفته برگزار می شود، شاهد ارائه داده هایی در این رابطه باشیم.

سال گذشته دانشمندان مؤسسه ملی سلامت آمریکا با طراحی یک اسکلت رباتیک امکان اصلاح طرز راه رفتن در کودکان مبتلا به فلج مغزی (CP) را فراهم کرده بودند. این اسکلت خارجی با پایش و پیش بینی حرکات اندام کودکان، در زمان مناسب وارد عمل شده و با حمایت از زانو، حالت خمیده در هنگام راه رفتن را اصلاح می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی