ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بهترین بازیکنان PES 2019 را اینجا ببینید؛ مسی و رونالدو در صدر بهترین‌ها

کم‌تر از 48 ساعت تا عرضه رسمی بازی PES 2019 باقی مانده و هم‌اکنون هم بعضی از کاربران به این بازی دسترسی پیدا کرده‌اند. به همین جهت،‌ لیست بهترین بازیکنان PES 2019 مشخص شده و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۰

کم‌تر از 48 ساعت تا عرضه رسمی بازی PES 2019 باقی مانده و هم‌اکنون هم بعضی از کاربران به این بازی دسترسی پیدا کرده‌اند. به همین جهت،‌ لیست بهترین بازیکنان PES 2019 مشخص شده و مطابق انتظار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پیشتاز بهترین‌های جهان هستند.

مسی ۳۱ ساله، امتیازی معادل ۹۴ را در این بازی دارد و رونالدو نیز با همین امتیاز، مشترک با مسی، بهترین بازیکن این بازی است. نیمار، ستاره برزیلی پاریس سینت ژرمن نیز با وجود مصدومیت بلند مدت خود با امتیاز 93 در رده بعدی جای دارد.

در میان دروازه‌بان‌ها هم مطابق انتظار، داوید دخیا از منچستر یونایتد با امتیاز 91 بهترین گلر PES 2019 محسوب می‌شود. البته نباید از این نکته غاقل شد که این تیم به صورت رسمی در PES جدید حضور ندارد. از آن سو، همان‌طور که احتمالا می‌دانید، باشگاه لیورپول قرارداد همکاری ویژه‌ای را با کونامی برای حضور در PES 2019 امضا کرده و ستاره مصری این تیم یعنی محمد صلاح هم با امتیاز 92 یکی از برترین مهاجمان این عنوان خواهد بود.

بهترین بازیکنان PES 2019
بهترین مهاجمان PES 2019

تیم بایرن مونیخ به خاطر مشکلات کپی‌رایت در PES 2019 حضور ندارد اما با امتیاز 90،‌ گزینه خوبی برای بخش myClub و مربیگری بازی خواهد بود. ادن هازارد هم در London.FC یا همان چلسی، بهترین بال چپ بازی محسوب می‌شود. در ضمن، یکی از نکات مهمی که در مورد PES 2019 نباید از آن غافل شد این است که باشگاه رئال مادرید امسال هم با لباس و ورزشگاه رسمی خود در دسترس نخواهد بود.

این بازی 2 روز دیگر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. بر اساس تجربه منتقدان از نسخه دمو PES 2019، به نظر می‌رسد که این بازی نسبت به نسخه پیش، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

بهترین بازیکنان PES 2019 می‌توانید برای‌ آگاهی از این تغییرات و هرگونه جزییات مربوط به PES 2019 به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی