ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی G7 One

ال جی دو موبایل جدید را از سری G7 معرفی کرد

در آستانه برپایی IFA کمپانی ال جی دو موبایل جدید را از سری G7 معرفی کرده که در این نمایشگاه رونمایی می شوند. این دو موبایل G7 One و G7 Fit نام دارند که اولی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

در آستانه برپایی IFA کمپانی ال جی دو موبایل جدید را از سری G7 معرفی کرده که در این نمایشگاه رونمایی می شوند.

این دو موبایل G7 One و G7 Fit نام دارند که اولی از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره برده و مدل دوم میزبان چیپستی قدیمی تر است و احتمالا بازار میان رده را هدف قرار می دهد.

ال جی G7 One

این گوشی نخستین عضو خانواده G با اسنپدراگون ۸۳۵ است چرا که G6 با اسنپدراگون ۸۲۱ و G7 تینکیو با مدل ۸۴۵ از راه رسیدند.

ال جی G7 One از نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل QHD پلاس فول ویژن، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و بریدگی فوقانی بهره می برد که میزبان سنسور مجاورت، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه است. ال جی G7 One

این موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، به صورت پیش فرض با اندروید ۸.۱ عرضه می شود اما چون در قالب برنامه اندروید وان قرار دارد احتمالا به سرعت اندروید پای را نیز دریافت خواهد کرد.

در ال جی G7 One خبری از دوربین دوگانه نیست و ماژول های تصویربرداری اصلی و سلفی به ترتیب از سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۹ و میدان دید ۸۰ درجه ای بهره می برند.

از قابلیت های دیگر می توان به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68، شارژ سریع ۳، چیپ صوتی Quad DAC و  سیستم صدای سه بعدی DTS:X اشاره کرد.

ال جی G7 Fit

کمپانی کره ای برای جبران زیان بخش موبایل به افزایش تنوع گوشی های خود روی آورده و در همین راستا شاهد معرفی G7 Fit هستیم. این موبایل در عین به ارث بردن نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل ال سی دی G7 تینکیو از چیپست قدیمی تر اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می برد.ال جی G7 One

ویژگی های اصلی این گوشی از جمله رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی مثل مدل G7 One است اما نسخه پلاس آن با ۶۴ گیگابایت حافظه در برخی بازارها عرضه می شود. از سوی دیگر این موبایل جزو برنامه اندروید وان نیست و از اینرو اندروید پای را با تاخیر بیشتر دریافت می کند.

ابعاد بدنه این دو موبایل مشابه G7 تینکیو خواهد بود اما G7 One در رنگ های آبی و مشکی و G7 Fit در رنگ های مشکی و خاکستری از راه می رسند. هنوز قیمت یا تاریخ دقیق عرضه این دو مدل مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    خب اینجوری که بدتر امار فروش پرچمدار اصلیشو میاره پایین همیشه ال جی n مدل از یه گوشی با اسمهای مختلف میده بیرون که کاربرا رو سردرگم میکنه تو انتخاب

  • mojtaba zakizadeh
    mojtaba zakizadeh | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    قیمت قیمت قیمت فقط تو این مملکت قیمت مهمه

  • arman_ghasami
    arman_ghasami | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    نویسنده شما بعد از گذشت چندیم ماه و چند صد و یا شاید هزار خبر همچنان تفاوت androidOne و androidGO رو نمیدونه و این متن رو با نهایت بی سوادی به این شکل ترجمه میکنه
    "به صورت پیش فرض با اندروید ۸.۱ عرضه می شود اما چون در قالب برنامه "" اندروید گو"" قرار دارد احتمالا به سرعت اندروید پای را نیز دریافت خواهد کرد."

  • emad.chb
    emad.chb | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    نسخه جدیده اپ تنظیمات نداره؟ به جز تنظیمات اکانت...

  • امیر
    امیر | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    G7 one باید گوشی جذابی باشه. اگه قیمت رقابتی بزنه موفق میشه. چون اسنپ 835 هنوزم پردازنده قوی ای حساب میشه و اندروید وان هم آپدیت سریع رو براش میاره. دیگه چی میخای از گوشی؟

مطالب پیشنهادی