ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فریزر هوشمند جدید هایر می‌تواند بلافاصله به یخچال تبدیل شود

به تازگی هایر فریزر هوشمند جدیدی معرفی کرده که از قابلیت منحصر به فردی برخوردار است و می‌توان در هر زمان آن را به یک یخچال تبدیل نمود. این کمپانی چینی قصد دارد که فروش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

به تازگی هایر فریزر هوشمند جدیدی معرفی کرده که از قابلیت منحصر به فردی برخوردار است و می‌توان در هر زمان آن را به یک یخچال تبدیل نمود.

این کمپانی چینی قصد دارد که فروش خود را به بازار‌های کشور‌های اروپایی توسعه دهد و به همین دلیل هم از تجهیزات آشپزخانه‌ای جدیدی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کرده که ویژگی‌های جالبی در آنها تعبیه شده است.

جدیدتری تجهیز آشپزخانه‌ای هایر، فریزر هوشمند InstaSwitch نام دارد و در واقع فریزری معمولی است که قابلیت پشتیبانی از فرکانس‌های رادیویی وای فای در آن تعبیه شده.

بدین شکل کاربر می‌تواند با تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفونش و برنامه‌ی مخصوص هایر به فریزر جدید متصل شود تا از دما و شرایط موجود باخبر گردد. همچنین اپلیکیشن یاد شده در مواقع مورد نیاز نظیر قطع برق یا باز ماندن درب یخچال به کاربر هشدار خواهد داد.

البته این ویژگی تقریباً در تمامی یخچال‌-فریزر‌های هوشمند کنونی تعبیه شده و دیگر قابلیت منحصر به فردی نیست که کاربران را به خرید InstaSwitch هایر ترغیب کند.

آنچه این وسیله‌ی خانگی را از دیگر همتایانش مجزا می‌کند، قابلیت تغییر کاربری آن است؛ همانطور که گفته شد می‌توان در هر زمانی که لازم باشد، این فریزر را به یک یخچال تبدیل کرد. فریزر جدید در صورت تغییر کاربری، گرمتر شده و دمای داخل  آن به ۴ درجه سانتیگراد می رسد که در این صورت گرمای مناسبی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به ارمغان آمده است.

از سوی دیگر این فریزر در حالت معمولی می‌تواند دمای منفی ۲۶ درجه سانتیگراد را به ارمغان آورد که می‌تواند تمامی مواد مغذی مورد نیاز را حفظ کرده و باکتری‌های موجود را نابود کند.

البته کارشناسان باور دارند که برخی باکتری ها قادرند در دمای منفی ۲۵ درجه نیز زنده بمانند و به همین دلیل شاید فریز کردن مواد غذایی راه مناسبی برای از بین بردن باکتری ها نباشد.

به نظر می‌رسد شکل، اندازه‌ی کوچک و قابلیت تغییر کاربری ویژه این محصول موجب شود که فریزر هوشمند InstaSwitch به وسیله‌ی خانگی محبوبی برای برخی کاربران تبدیل گردد اما مسلماً در مقایسه با زیبایی برخی یخچال‌-فریزر‌های هوشمند کنونی، حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی