ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۳ اکس ال
تکنولوژی

کارمند گوگل گوشی پیکسل ۳ اکس ال را در تاکسی جا گذاشت

در هفته های اخیر تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای دست اول از پیکسل ۳ اکس ال بوده ایم و حالا نوبت به یک راننده تاکسی رسیده که تصاویری از این موبایل را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در هفته های اخیر تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای دست اول از پیکسل ۳ اکس ال بوده ایم و حالا نوبت به یک راننده تاکسی رسیده که تصاویری از این موبایل را افشا کند.

در حالی که روس ها به لطف رابط ها و منابع نزدیکی که در گوگل دارند قبل از رونمایی پیکسل ۳ اکس ال به آن دسترسی داشته اند، این راننده تاکسی بدون هیچ تلاشی موبایل مذکور را به دست آورده است.

وی که در سرویس اینترنتی Lyft مشغول به فعالیت است، پس از رساندن چند مسافر به مقصد متوجه یک موبایل پیکسل در ماشین شد. از آنجا که او هم پیکسل ۲ اکس ال دارد ابتدا آن را با موبایل خودش اشتباه گرفت اما پس از دقت به بریدگی بالای نمایشگر و لوگوی گوگل متوجه شد که شانس امتحان کردن مدل بعدی موبایلش پیش از رونمایی رسمی را پیدا کرده است.پیکسل ۳ اکس الراننده مذکور پس از ثبت چندین تصویر از زوایای مختلف موبایل را به صاحبش برگردانده است.

ظاهرا کمپانی سازنده برای جلوگیری از لو رفتن هویت گوشی آن را درون کیس قرار داده ولی از بخت بد کارمند گوگل، راننده تاکسی از کاربران پیسکل ۲ اکس ال بوده و شاید اگر هر موبایل دیگری داشت ماجرا بی دردسر تمام می شد.

همانطور که در تصاویر فوق می بینید این مدل هم شایعات موجود در رابطه با دوربین سلفی دوگانه و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی را تایید می کند. در ویدیوی جعبه گشایی این موبایل نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی به چشم می خورد که از آنچه تصور می‌شد، بزرگتر است.

بر اساس فرضیات فعلی پیکسل ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم، باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید پای بهره خواهد برد. علاوه بر این دوربین سلفی دوگانه‌ این گوشی ممکن است دارای سنسوری واید برای گرفتن عکس‌های سلفی ویژه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    چقدر تابلو یه کار تبلیغاتیه. والا شاید خود گوگلیه دیده این بابا گوشیش گوگل حتما فن هم هست بذار جا بذارم پیشش تبلیغ بشه و حاشیه

  • alispiderman16
    alispiderman16 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

    راستی ممنون بابت آپدیت اپ دیجیاتو?

  • alispiderman16
    alispiderman16 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

    چقدر شما ساده اید فکر کردین اتفاقی جا گذاشته??? به این که گوشی که معرفی نشده دست کارمنده چیکار داشته و کارمنده مگه ماشین شخصی نداشته کاری ندارم ولی اینکه اشاره شده گوشی قبلیشم pixel بوده مشخصه کل ماجرا برا تبلیغ بوده. اینطوری با کمترین هزینه پیکسل و گوگل تیتر اخبار شده.

    • hosein n
      hosein n | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

      منم همین فکرو میکنم دقیقا

مطالب پیشنهادی