ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری تازه از آیفون 9 اپل در سه رنگ

اوایل امسال شایعات تصویری نسبتاً رنگارنگ از آیفون های امسال در ذهنمان ترسیم کردند. به گفته افشاگران اپل در حال تدارک رنگ هایی نظیر مشکی، سفید، خاکستری، قرمز، آبی، زر، نارنجی و صورتی برای آیفون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

اوایل امسال شایعات تصویری نسبتاً رنگارنگ از آیفون های امسال در ذهنمان ترسیم کردند. به گفته افشاگران اپل در حال تدارک رنگ هایی نظیر مشکی، سفید، خاکستری، قرمز، آبی، زر، نارنجی و صورتی برای آیفون های 2018 خود است که البته قطعاً بسیاری از آنها راه خود را به محصولات نهایی باز نمی کنند؛ تعدد رنگ ها بیشتر از آن چیزی است که با سیاست های معمول اپل هم راستا باشد. با این همه نمی دانستیم که کدام مدل ها از میان سه آیفون امسال به هنگام عرضه از این رنگ ها برخوردار خواهند بود.

از میان رنگ های موجود در لیست بالا، نمی توان با قطعیت گفت که کدام یک به دست مشتریان خواهند رسید اما بنابر تصاویر تازه ای که از آیفون 9 6.1 اینچی اپل منتشر شده، باید منتظر عرضه این دیوایس در سه رنگ سفید، قرمز و آبی باشیم.

آیفون 9

با نگاهی به این تصویر نمی توان مطمئن بود که با نسخه نهایی آیفون 9 طرف هستیم یا صرفاً مدل هایی پروتوتایپ. اما رنگ های به کار گرفته شده شدیداً در پشت براق هستند و ضمناً اگر با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه می شوید که فریم فلزی هم این بار به رنگ بدنه پشتی درآمده است.

آیفون 9 ارزان قیمت ترین آیفونی است که اپل طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد. این موبایل برخلاف آیفون های Xs و Xs Max به پنل LCD مجهز شده و تنها یک دوربین در پشت دارد. در این بین آیفون Xs به عنوان مدلی ارتقایافته از آیفون X ظاهر می شود و با مدل Xs Max نیز می توانید همان مشخصات مانند پنل OLED و چیپست A12 اپل را همراه با نمایشگری بزرگ تر، رزولوشنی بالاتر و باتری پر ظرفیت تر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    ظاهرش که باز فرقی نکرده !!

مطالب پیشنهادی