ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید بازی تراوین با نام Path to Pandora معرفی شد

اگر الان دارید این متن را می‌خوانید و یکی از طرفداران سرسخت تراوین هستید خبرهای خوب و خوشحال کننده‌ای برایتان داریم. ساعت ۱۸:۳۰ پانزدهم شهریور ماه، یک نسخه جدید از بازی تراوین به نام Travian: Path ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۲

اگر الان دارید این متن را می‌خوانید و یکی از طرفداران سرسخت تراوین هستید خبرهای خوب و خوشحال کننده‌ای برایتان داریم. ساعت ۱۸:۳۰ پانزدهم شهریور ماه، یک نسخه جدید از بازی تراوین به نام Travian: Path to Pandora منتشر خواهد.

طرفداران این بازی استراتژی از همین حالا می‌توانند با ورود به سرور این بخش پا در ماجراجویی تازه‌ای بگذارند که کلی ویژگی جدید در آن انتظارشان را می‌کشد. البته ماهیت کلی بازی چندان فرق خاصی نکرده و اگر سال گذشته نسخه آتش و شن تراوین را بازی کرده باشید، احتمالا تفاوت‌ خیلی زیادی را حس نکنید.

مثلا ابعاد نقشه اروپای باستان هنوز در سرورهای ایرانی تراوین حفظ شده و می‌توانید در جهانی به ابعاد ۸۰۱ در ۸۰۱ به بازی بپردازید. همچنین ۲۸۷ منطقه قابل تسخیر هم در Path to Pandora وجود دارند که با تسخیر کردنشان می‌توانید امتیازات خوبی دریافت کنید.

جالب‌تر اینکه بازی از نظر ظاهری نیز کمی تغییر کرده و برای اولین بار هر قوم در Path to Pandora گرافیک منحصر به فرد خودشان را خواهند داشت. جدای از این موضوع سیستم تسخیر کردن دهکده‌ها نیز دستخوش تغییراتی اساسی شده و دیگر با تسخیر کردن یک دهکده، نوع قبیله آن تغییر نخواهد کرد.

برنده نهایی Travian: Path to Pandora نیز کسی خواهد بود که پس از گذشت ۲۰۰ روز بیشترین امتیاز را دریافت کرده باشد. پس اگر جزو طرفداران این بازی هستید و دوست دارید در رقابت بزرگ آن شرکت کنید همین حالا می‌توانید با ثبت نام از طریق این لینک پا در مسیر پاندورا بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • taha afarinzad
    taha afarinzad | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

    واااای تراوین یادش بخیر!!!!!

مطالب پیشنهادی