ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره شهید رجایی
تکنولوژی

در جشنواره شهید رجایی صورت گرفت: تقدیر روحانی از جهرمی و ستاری

در مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم توسط رییس جمهوری از 14 نهاد مختلف دولتی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

در مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم توسط رییس جمهوری از 14 نهاد مختلف دولتی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین در بین تمامی 14 نهاد، معاونت علمی به ریاست دکتر ستاری جایگاه نخست را از آن خود کرد.

در ارزیابی دستگاه های اجرایی جشنواره شهید رجایی، کلیه وزارت خانه ها و سازمان های تابعه و وابسته شرکت کردند و در شاخص های عمومی، دستگاه های اجرایی در محور های اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی ، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، ارتقای سلامت اداری مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد مورد بررسی و سنجش قرار گرفتند.

در سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان دستگاه ها نیز؛ ارتباط مستقیمی با خدمت گیرندگان برقرار شده و میزان رضایت مردمی از عملکرد دستگاه های اجرایی از طریق سامانه های پیامکی مورد پرسش واقع شد که در این آمارگیری میزان رای مستقیم خدمت گیرندگان به عملکرد دستگاه اجرایی ملاک عمل انتخاب دستگاه برتر در این بخش جشنواره بود.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی ارزیابی دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی و نیز رتبه اول در سنجش رضایت ارباب رجوع از میان دستگاه های اجرایی شد.

«حسن روحانی» در جشنواره رجایی امسال با تاکید بر موضوع شفافسازی، آن را یکی از ارکان اصلی نظام دانست و توسعه دولت الکترونیک را یکی از عوامل راهگشا و حلال مشکلات اقتصادی کنونی کشور دانست. «محمدجواد آذری جهرمی» جهرمی از اولین افرادی بود که بر موضوع شفافسازی تاکید داشت و برای تحقق دولت الکترونیک هم تلاش‌های زیادی کرده و از همین روست که وزیر ارتباطات این بخش از صحبت‌های روحانی را تایید و آن را در قالب توییت به نگارش در آورد. او در این توییت تاکید کرده که حرف‌های ریاست جمهوری، اتمام حجت با همه دستگاه‌هاست.

جشنواره شهید رجایی هر ساله به منظور شناسایی و تقدیر از  نهادهای دولتی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، برگزار می شود.

جشنواره شهید رجایی

مسئول یا نمایندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت نیرو به عنوان منتخبین سطح ملی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مدیریت منابع آب ایران در بعد شاخص‌های عمومی و سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی در زمینه توسعه دولت الکترونیک به عنوان برگزیدگان جشنواره چهاردهم لوح و جوایز خود را از رئیس جمهور دریافت کردند.

گفتنی‌ست با وجود اینکه معاونت علمی ریاست جمهوری رتبه نخست را در بین 14 دستگاه دیگر برعهده گرفته ولی بسیاری از کارشناسان از صحبت‌ها و اظهار نظرات ریاست این مجموعه گلایه دارند و پیش‌تر نظرات خود را با دیجیاتو در این باره درمیان گذاشتند، با این حال امید می‌رود که این انتقادات بتواند در رشد و تعالی مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری مثمر ثمر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yosof
    yosof | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    وزیرجان تا 1400 باید صبرکنیم موبایلهای 4200 رو بیاری بازار؟خودت گفتی یادت رفته؟ فکرکنم بخاطراینکه واقعا بازار موبایل رو روبه راه کردی دارن بهت جایزه میدن

مطالب پیشنهادی