ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریزر فون 2
تکنولوژی

جزئیاتی از ریزر فون 2 منتشر شد؛ چیپست جدید به همراه نور پردازی کروما

به تازگی بنچمارک جدیدی منتسب به ریرز فون 2 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری آن را برملا می کند. پیش از این بنچمارک گیکبنچ منتسب به این گوشی منتشر شده بود که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

به تازگی بنچمارک جدیدی منتسب به ریرز فون 2 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری آن را برملا می کند.

پیش از این بنچمارک گیکبنچ منتسب به این گوشی منتشر شده بود که خبر از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم می داد. بر اساس بنچمارک انتوتوی جدید ریزر فون 2 از نسبت صفحه نمایش 16 به 9 بهره می برد و این در حالی است که این روزها بیشتر گوشی ها با نسبت 18 به 9 یا 19 به 9 عرضه می شوند.

زس
ریزر فون

رزولوشن این گوشی 2560 در 1440 پیکسل است و به نظر می رسد تصمیم ریزر برای انتخاب این نسبت نمایشگر به سازگاری بهتر آن با بازی ها مرتبط باشد. احتمالاً ریزر فون 2 نیز دارای اسپیکرهای استریوی قدرتمند در بالا و پایین دستگاه باشد.

علاوه بر این بنچمارک جدید نیز تأیید می کند که چیپست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 845 است و به پردازشگر گرافیکی ادرنو 630 مجهز شده. میزان رم 8 گیگابایت است و حافظه داخلی 512 گیگابایتی دارد. به این ترتیب نسبت به مدل قبلی که حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشت پیشرفت قابل ملاحظه ای را شاهد بوده است.

ریزر فون 2

بر اساس اطلاعات این بنچمارک نسخه اندروید آن 8.1 است و انتظار نمی رود زودتر از ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) معرفی شود. همچنین احتمالاً در زمان رونمایی به اندروید 9 مجهز خواهد شد.

علاوه بر این ریزر فون 2 احتمالاً به یکی از خصوصیات ویژه تجهیزات ریزر مجهز می شود: نور پردازی کروما.

کروما یک فناوری نورپردازی مبتنی بر LED است که در محصولات این شرکت از جمله کیبوردها، ماوس ها و لپتاپ های گیمینگ به کار می رود. کاربران می توانند  بنا به دلخواه خود رنگ و نحوه نمایش نورها را تغییر دهند.

گفته شده ریزر با شرکت تگزاس اینستورمنت در حال همکاری است تا بتواند این فناروی را که جای خالی آن در ریزر فون فعلی (تصویر تیتر مطلب) احساس می شد، به ریزر فون 2 بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی