ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی از خانواده هواوی میت 20 رسماً اعلام شد

کمپانی هواوی در جریان نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرده بود که موبایل های خانواده میت 20 روز شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) از راه خواهند رسید اما حالا چینی ها دعوت نامه های مراسم معارفه این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۹

کمپانی هواوی در جریان نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرده بود که موبایل های خانواده میت 20 روز شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) از راه خواهند رسید اما حالا چینی ها دعوت نامه های مراسم معارفه این خانواده را نیز به دست اصحاب رسانه رسانده اند که نشان می دهد تنها یک هفته تا رونمایی از میت 20 در روز 16 سپتامبر (25 شهریورماه) باقی مانده است.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو نخستین اسمارت فون هایی هستند که به چیپست کایرین 980 تجهیز خواهند شد و تمرکزی مضاعف روی قابلیت های هوش مصنوعی خواهند داشت. گفتنی است که در دعوت نامه هواوی، چیپست کایرین به شکلی هوشمندانه در بخش بالایی بدنه پشتی به نمایش درآمده که چیدمان مربعی شکل دوربین را، آنطور که در شایعات شنیده بودیم، تایید می کند.

تصویر لو رفته از بدنه پشتی هواوی میت 20 و چیدمان مربعی دوربین
تصویر لو رفته از بدنه پشتی هواوی میت 20 و چیدمان مربعی دوربین

کایرین 980 طی IFA امسال معرفی شد و نخستین چیپست جهان است که به کمک فرآیند 7 نانومتری TSMC ساخته می شود. هواوی وعده سرعتی تا 46 درصد بهتر از سایر چیپست ها را داده و پردازشگر گرافیکی هم تا 178 درصد بیشتر از قبل در مصرف انرژی بهینه است. در مجموع، تمام بهبودهای صورت گرفته می توانند عملکردی تا 37 درصد بهتر را رقم بزنند که این موضوع در بنچمارک های منتشر شده از کایرین 980 نیز مشهود است.

موبایل های خانواده میت 20 به احتمال فراوان به همان دوربین سه گانه ای مجهز می شوند که در مدل P20 پرو شاهدش بوده ایم؛ اما این بار با چیدمانی مربعی شکل و همراه با فلاش LED. هم اکنون انتظار می رود که علاوه بر این دو موبایل، از یک موبایل Porsche Edition نیز رونمایی شود و بدین ترتیب، خانواده میت 20 با در نظرگیری میت 20 لایت چهار عضو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pishro
    pishro | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    من میت 10 دارم فوق‌العاده است، حالا ببین میت 20 چی میشه ??

  • Mohsen.Dastaran
    Mohsen.Dastaran | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    خوب شد همین میت ده رو قبل توییت ترامپ گرفتما

    با این قیمتا دیگه نمیشه قاب گوشیو خرید?

  • MATELF
    MATELF | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    عالیه کاش اروپا یا امریکا بودیم تا قدرت خریداریش رو داشتیم

مطالب پیشنهادی