ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار دانلود فورتنایت از 140 میلیون بار فراتر رفت

بدون شک فورتنایت مهم‌ترین اتفاق ویدیو گیم در سال جاری محسوب می‌شود. نسخه بتل رویال این عنوان به صورت رایگان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و ای‌اواس در دسترس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

بدون شک فورتنایت مهم‌ترین اتفاق ویدیو گیم در سال جاری محسوب می‌شود. نسخه بتل رویال این عنوان به صورت رایگان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و ای‌اواس در دسترس است و طبق آماری که به تازگی منتشر شده، آمار دانلودش از ۱۴۰ میلیون بار نیز فراتر رفته است.

جالب است بدانید که طی سه هفته گذشته، نسخه بتای اندروید بازی بیش از ۱۵ میلیون بار دانلود شده که رقمی فوق العاده محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این شیب مناسب در ماه‌های آینده و با عرضه به‌روزرسانی‌های گسترده بازی ادامه دار باشد. البته حتما می‌دانید که خبری از فورتنایت روی فروشگاه گوگل نخواهد بود و تنها از سایت اپیک گیمز قادر به دریافت نسخه اندروید بازی خواهید بود.

انتشار فورتنایت روی اپ استور بیش از ۵۰ میلیون دلار درآمد را برای اپل به ارمغان آورده و به نظر می‌رسد که اپیک قصد ندارد سود عظیم خود را از این عنوان با کمپانی دیگری شریک شود.

فورتنایت

فورتنایت که به درآمدزاترین بازی رایگان تاریخ کنسول‌ها تبدیل شده، مجهز به پرداخت‌های درون برنامه‌ای گسترده‌ای است که هیچکدام از آن‌ها تاثیری روی گیم‌پلی ندارند و تنها به موارد ظاهری محدود می‌شوند. همچنین قرار است تا به‌زودی و در به‌روزرسانی تازه فورتنایت‌، یک اسلحه تهاجمی حرفه‌ای به بازی اضافه شود که با توجه به دقت بالای شلیک و داشتن صدا خفه‌کن، به احتمال زیاد تاثیر زیادی روی گیم‌پلی بازی خواهد گذاشت.

البته موفقیت‌های فورتنایت بعدی منفی را نیز بر جای گذاشته و کار به جایی رسیده است که بعضی از نوجوانان به خطار اعتیاد به بازی، کارشان حتی به روانپزشک کشیده می‌شود.

در حال حاضر کاربران همه پلتفرم‌هایی که فورتنایت روی آن‌ها عرضه شده می‌توانند با یکدیگر بازی کنند اما امکان تجربه کراس‌پلی فورتنایت روی کنسول پلی استیشن 4 با ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirhosein deadshot
    amirhosein deadshot | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    و اندروید

مطالب پیشنهادی