ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دلیل اختلالات پابجی موبایل در چند روز اخیر چیست؟

چند روزی می‌شود که کاربران داخلی پابجی موبایل در اتصال به سرورهای این بازی مشکل دارند. حال و طبق پیگیری‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد که این مشکل تنها محدود به ایران نیست. بر اساس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

چند روزی می‌شود که کاربران داخلی پابجی موبایل در اتصال به سرورهای این بازی مشکل دارند. حال و طبق پیگیری‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد که این مشکل تنها محدود به ایران نیست.

بر اساس اطلاعات دریافتی دیجیاتو از سمت بنیاد ملی بازی‌ها، اختلالات پابجی موبایل علاوه بر ایران در کشور‌های دیگری همچون سنگاپور، آلمان و هند نیز دیده می‌شود. در حال حاضر حدس و گمان‌های زیادی برای اختلالات ذکر شده وجود دارند اما به نظر حملات هکر‌ها دلیل اصلی رخ دادن مشکلات اخیر هستند.

سازندگان بازی هنوز پاسخ مشخصی به دلیل رخ دادن اختلالات اخیر نداده‌اند اما روز گذشته استودیو سازنده این عنوان یعنی Bluehole اعلام کرد که سرورهای بازی به مدت ۵ ساعت از دسترس خارج خواهند شد. بعد از این قطعی موقت قرار است تا طی یک به‌روزرسانی تازه، سلاح‌ها و بخش‌های جدیدی به پابجی اضافه شوند.

پابجی موبایل

در حال حاضر کاربران ایرانی برای تجربه دیگر عنوان شاخص در سبک بتل رویال یعنی فورتنایت هم مشکل دارند و باید با نرم‌افزار تغییر ای‌پی نسبت به ثبت نام و ورود به این بازی اقدام کنند. البته اختلال فورتنایت‌ هم منشا داخلی ندارد و به اعمال محدودیت از سمت سازندگان آن برای کاربران ایرانی برمی‌گردد.

در ضمن چند روزی می‌شد که کاربران بعضی از کشور‌ها از جمله ایران در اتصال به سرویس ایکس باکس لایو هم دچار مشکل شده بودند. شما چطور؟ آیا در اتصال به سرور های پابجی موبایل با مشکل روبرو هستید؟‌ وضعیت خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • yohan
    yohan | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    منم مدتی هست موقع متصل شدن به سرور پیغام خطا رو میبینم.اوایل روی نت ایرانسل فقط خطا میداد ولی حالا روی نت همراه اول هم مشکل داره.امروز هم یه آپدیت ۱.۴ گیگ براش اومده که امیدوارم رفع بشه مشکلاتش

  • Ggame
    Ggame | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    من بازی روشن میشه ولی نمی تونم بازی کنم میگه سرور جواب نمیدهد ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی