ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال بالای عرضه هواوی میت ۲۰ پورشه دیزاین در مهرماه

اویل امسال هواوی به همراه پرچمدارانش یعنی P20 و P20 پرو از موبایل‌ به خصوصی با نام Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد که سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی داشت. حال رولند کوانت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

اویل امسال هواوی به همراه پرچمدارانش یعنی P20 و P20 پرو از موبایل‌ به خصوصی با نام Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد که سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی داشت. حال رولند کوانت که از منابع آگاه صنعت تولید تلفن همراه به شمار می‌رود گزارش داده هواوی قصد دارد موبایل میت 20 پورشه دیزاین را هم به همراه پرچمدارانش عرضه کند و فرآیند تولید آن را آغاز کرده است.

Mate RS پورشه دیزاین

به گفته‌ی کوانت، کارکنان هواوی در حال حاضر از یک گوشی خاص با نام رمزی اورست استفاده می‌کند و احتمال می‌رود این موبایل همان نسخه‌ی لوکس‌تر هواوی میت 20 باشد که با همکاری «پورشه دیزاین» طراحی شده است.

از آنجایی که این موبایل با شماره مدل EVR-xxxx شناخته می‌شود، احتمال می‌رود که یا همان گوشی با نام رمزی اورست باشد یا اینکه مدل بزرگتری از پرچمداران هواوی یعنی میت 20 و میت 20 پرو باشد که با کد رمزی هیما و لایا مطرح شده‌اند.

به احتمال قوی هواوی میت 20 پورشه دیزاین از یک چیپست کایرین 980 بهره خواهد برد و به همین دلیل احتمال می‌رود به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه گردد. علاوه بر این گفته شده که در موبایل مذکور همانند نسخه لوکس قبلی یعنی Mate RS پورشه دیزاین، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد.

تصویر لو رفته از بدنه پشتی هواوی میت 20 و چیدمان مربعی دوربین

به نظر می رسد که این نسخه به خصوص از ماژول دوربین سه گانه ای مشابه با میت 20 و میت 20 پرو بهره ببرد اما به جای آنکه سنسور‌ها به صورت مربعی کنار هم قرار بگیرند، به صورت عمودی زیر هم ردیف گردند تا نمایی شبیه به مدل‌های قدیمیتر هواوی، در بدنه‌ی پشتی‌اش شکل بگیرد.

Christian Schwamkrug سرپرست گجت‌های پورشه دیزاین  پیش از این بار ها عنوان کرده که بریدگی بالای نمایشگر، زیبای ظاهری موبایل‌ها را می‌گیرد. از این رو احتمال می‌رود گوشی یاد شده به همراه یک صفحه نمایش امولد بدون بریدگی عرضه گردد.

کمپانی هواوی در جریان نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرده بود که موبایل های خانواده میت 20 روز شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) طی رویدادی معرفی خواهند شد. به احتمال قوی از میت 20 پورشه دیزاین نیز در همین تاریخ رونمایی خواهد و به نظر می رسد این نسخه قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی