ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت تایید کرد؛ اختلالات اخیر ایکس باکس لایو سراسرى است

در چند روز اخیر، بعضی از کاربران ایرانی ایکس باکس لایو در اتصال به این شبکه دچار مشکل شده‌اند و این موضوع باعث شده تا شایعه فیلتر شدن این سرویس در شبکه‌های مجازی دست به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۷

در چند روز اخیر، بعضی از کاربران ایرانی ایکس باکس لایو در اتصال به این شبکه دچار مشکل شده‌اند و این موضوع باعث شده تا شایعه فیلتر شدن این سرویس در شبکه‌های مجازی دست به دست شود، شایعه‌ای که البته بنیاد ملی بازی‌ها آن را رد می‌کند.

در حال حاضر، درصدی از کاربران برای اتصال به شبکه لایو با مشکل خاصی روبرو نیستند و در این بین گروهی تنها با استفاده از وی‌پی‌ان می‌توانند وارد اکانت لایو خود شوند.

طبق اطلاعاتی که از سمت بنیاد ملی بازی‌ها به دیجیاتو رسیده، مشکلات اخیر ایکس باکس لایو منشا داخلی ندارند و مسدود سازی خاصی از داخل کشور روی ای‌پی های ایرانی اعمال نشده است.

ایکس باکس لایو

در تماسی که کاربران ایرانی با پشتیبانی مایکروسافت برقرار کرده‌اند، به نظر می‌رسد این مشکل تنها به ایران محدود نشده و حتی در ایالات متحده نیز برخی از کاربران موفق به ورود به اکانت لایو خود نمی‌شوند. البته قرار نیست این محدودیت‌ها ادامه‌دار باشند و مایکروسافت وعده داده تا مشکلات ذکر شده در مدت کوتاهی به طور کامل رفع شوند.

طی روز‌های اخیر، کاربران ایرانی در اتصال به سرور‌های بازی پابجی موبایل هم با مشکل روبرو شده‌اند، البته طبق اطلاعاتی که از سمت بنیاد ملی‌ بازی‌ها به دیجیاتو رسیده، این مشکلات از سمت داخل ایجاد نشده‌اند.

آیا مشکل اتصال به ایکس باکس لایو برای شما رفع شده است؟ وضعیت خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mustang۲۰۱۰
    mustang۲۰۱۰ | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    فقط به DNS وصل میشیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی